recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: z-5500 Surrond sound-sæt til PC og ekstern HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: z-5500 Surrond sound-sæt til PC og ekstern HDD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: z-5500 Surrond sound-sæt til PC og ekstern HDD
    Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 15:33
Sælger et stk. surround sound-sæt til PC. Der er tale om modellen z-5500 fra Logitech. Sættet er af ældre dato, men fungerer fint. Selvom det som sådan er produceret til PC-brug, så har jeg altid selv brugt det til mit tv. Der er blandt andet indgang til optisk og coaxial.

Stofcoveret til den ene højtaler er i stykker, mens knapperne til ledningerne bagpå er knækket. Ingen af delene er dog noget, der indvirker på funktionaliteten. Subwooferen har lidt hvide mærker i bunden. Har aldrig gjort noget ved det, for det har aldrig generet mig.

Der medfølger også fjernbetjening.

Sættet kan bl.a. ses på følgende link:

http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Logitech-Z-5500-710263.html

-----------------------------------------------------------------------------

Derudover sælger jeg en ekstern HDD fra Western Digital med 250 GB. Pris: 200 kr.

Kom med nogle bud!
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 16:32
hvad skal z-5500 koste?
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 16:43
Jeg vil tro, at prisniveauet havner et sted mellem 850-950 kr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu