|
S: z-5500 Surrond sound-sæt til PC og ekstern HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 15:33 |
Sælger et stk. surround sound-sæt til PC. Der er tale om modellen z-5500 fra Logitech. Sættet er af ældre dato, men fungerer fint. Selvom det som sådan er produceret til PC-brug, så har jeg altid selv brugt det til mit tv. Der er blandt andet indgang til optisk og coaxial.
Stofcoveret til den ene højtaler er i stykker, mens knapperne til ledningerne bagpå er knækket. Ingen af delene er dog noget, der indvirker på funktionaliteten. Subwooferen har lidt hvide mærker i bunden. Har aldrig gjort noget ved det, for det har aldrig generet mig. Der medfølger også fjernbetjening. Sættet kan bl.a. ses på følgende link: http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Logitech-Z-5500-710263.html ----------------------------------------------------------------------------- Derudover sælger jeg en ekstern HDD fra Western Digital med 250 GB. Pris: 200 kr. ![]() Kom med nogle bud! |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad skal z-5500 koste?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil tro, at prisniveauet havner et sted mellem 850-950 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |