|
S: Zalman TNN 500AF |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Audiodude ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2017 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2017 kl. 20:28 |
Sælger en Zalman TNN 500AF passiv kølet PC tower. Den fremstår i særdeles velholdt stand. Priside:
EDIT: Ny pris: 900,- Omfang: Den originale passivt kølede strømforsyning medfølger monteret; den er testet. Diverse heatpipes og tilhørende tilslutninger til såvel bundkort som på køleprofil. Fjernbetjening til brug for media - jeg har dog ingen mulighed for at teste denne. Der medfølger ikke yderligere indmad som motherboard mv. Jeg kan naturligvis sende interesserede billeder. Drop mig en besked hvis interesseret ;) Mogens Redigeret af Audiodude - 24-Januar-2017 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
Audiodude ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2017 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der virkelig ingen der har interesse i en støjfri PC til krævende processering? Gi' mig et bud hvis prisen er for høj - jeg er ikke helt ajour på hvad sådan hardware er værd i dag ;) Mogens |
|
![]() |
|
Cnnielsen12 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2019 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej Mogens, kan se det er længe siden du lavede dette opslag.
Men har du stadig dit kabinet? Mvh Claus Nielsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |