|
S: Zidoo ZX9 Mediaafspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2024 kl. 13:05 |
Da jeg desværre ikke rigtig ser Film i øjeblikket er min Zidoo ZX9 afspiller overflødig :(
Dette er nok den ultimative afspiller til lokalt indhold af både film og Musik. Købt ved Amazon den 15 Mar 2023 Afspiller alt hvad du smider efter den Dolby Vision - HDR 10 - HLG - HDR 10+ Alle Video formater samt Bluray ISO og Blueray mapper Tænker du allerede kender denne enhed når du kigger på den. Købt for 1800kr Sælges for 1000kr Befinder sig i Viby J udenfor Aarhus, men har org. emballage så denne kan sendes hvis porto betales. Billede er lånt fra Nettet ![]() |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det kun er i øjeblikket du ikke ser film, synes jeg du skal beholde den. Tiden og lysten til at se film kommer nok igen ![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er en velovervejet salgs annonce Flemming så du skal Være velkommen til at købe denne 😁
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |