recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Zotac ZBOX nano XS Plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Zotac ZBOX nano XS Plus

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Zotac ZBOX nano XS Plus
    Sendt: 23-August-2012 kl. 19:34
Jeg har en Zotac ZBOX nano XS plus liggende som jeg ikke får brugt.

Jeg har kun haft den oppe og køre i få timer, så den er næsten som ny, kan dog se at jeg ikke kommer til at få den brugt.
Det er ellers en fed lille maskine på 10x10cm med E450 CPU, 2GB ram  og 64GB SSD, samt indbygget kortlæser og GB netkort. Den kommer med en wifi adapter, fjernbetjening og et VESA mount så den kan monteres bag på f.eks en skærm eller et TV.

HBO? - Jeg lader den lige stå lidt og se hvad der sker, men sælger den ikke for hvad som helst.

Kan afhentes i Langå aftener og weekender, eller i Århus C i hverdagene.

/ask
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 19:42
bud: 800kr - jeg betaler fragt
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 19:53
Tastefejl eller skambud?
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Januar-2008
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 20:14
hvilken pris havde du i tankerne? - jeg bor i Silkeborg, så vi kan godt finde ud af noget afhentning eller lignende..
Til top
Karlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: København
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 20:15
Må man spørge;

Hvor gammel er den?
Følger der windows med?
Er du villig til at sende?

Redigeret af Karlen - 23-August-2012 kl. 20:17
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 20:30
Den er fra foråret - jeg modtog den d. 15/5.
Der er ikke OS med.
Jeg kan sagtens sende.

Hvad jeg havde regnet med? Nok i stil med min 50-60% af nypris, den er stort set ubrugt.

Det skal bemærkes at den er UDEN garanti, men jeg kan godt skrive en kvitering på den.

/ask
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 20:51
har den hdmi 1.4 så der kan afspiller 3D Blu-ray over netværk ?, hvorfor er der ingen garenti på den ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 21:04
Jeg skal lige se hvad jeg kan finde ud af omkring HDMI, ifølge anandtech har den HDMI 1.4a, men jeg har ikke prøvet med 3D Blue-ray

Der er ikke garanti da jeg har fået den til test for til anmeldelse (laptopworld.dk).

/ask
Til top
mer156 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2007
Sted: Denmark
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mer156 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 21:26
Byder 1200pp
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 21:33

bud trukket tilbage

Redigeret af Hackerjac - 23-August-2012 kl. 22:08
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 21:50
@Hackerjac: Jeg skal se om jeg kan finde en 3D film, men jeg har ikke noget pt at prøve med, så jeg får svært ved at garantere dig det.

/ask
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 22:07
det er ok, har lige læst en del om den og jeg trlkker mit bud tilbage, tror jeg bygger mit eget setup
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu