|
S: Z-Wave udstyr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 12:25 |
1 stk MiCasaVerde Vera 2 controller med indbygget router,
5 stk Everspring AN157 tænd/sluk. 1 stk Everspring AD142 Tænd/sluk med lysdæmper. Styr lys, varme, alarm mm. direkte fra din smartphone eller computer. Tænd f.eks. automatisk lyset i stuen, hver dag når solen går ned. Komplet sæt sælges, så du hurtigt kan komme i gang. Nypris over 4000,- Stadig garanti. 100% i orden. Sælges for 3000kr. Befinder sig i Horsens. Se billede her: --- VERA from MiCasaVerde is a fully equipped Z-Wave Internet Gateway.
Redigeret af BorreBoy - 17-Maj-2013 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal vi virkelig ned i pris?
Kom med et bud...
![]() |
|
![]() |
|
Chiefxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
Hvor befinder det sig? Og vil du sælge nogle af stikkontakterne for sig selv?
|
|
![]() |
|
Hejsa
Det er i Horsens. Sælges som udgangspunkt samlet.
|
|
![]() |
|
Vil gerne sælge alle kontakter samlet for 1600,-
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Dansk dagsprisen på dine kontakter er 1924 kr. Smid en Vera Light oven i, så ender man på 3223 kr fra ny af.
Hvis man har mod på at købe i EU, kan man slippe 1560 plus porto for kontakterne. kan se dem du sælger er af mærket "flexcontrol", det var dem som Silvan solgte ud til 100 kr. stykket for nogle år siden. Så jeg går ud fra at det hele er over 2 år gammelet og der er ingen garanti på. De virker ganske godt har selv nogle af dem, så det er slet ikke det. Jeg er som sådan interesseret i dine kontakter, din pris er bare langt fra hvad jeg tænker er en fair brugt pris. Redigeret af Elmstrom - 24-Maj-2013 kl. 13:33 |
|
![]() |
|
Hele sættet er købt 7/7 2011, så det er under 2 år.
Kontakterne kostede 349kr. Den med lysdæmper 399kr. Altså 2144kr. Silvan har ikke solgt dem for 100kr. Synes prisen er fair. Det fejler jo intet. Men som sagt vil jeg godt handle lidt.
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Jeg betvivler ikke hvad du har betalt for dem.
Men jeg har købt mine i Silvan til 100 kr. stykket, og det er præsis de samme enheder som dem du sælger. Og jeg kunne godt bruge nogle flere, men der skal helst spares sjat før det giver mening at købe brugt (især med kun 1 måneds garanti tilbage). Man kan købe en bedre version fra helt ny til 260 kr. stykket i England. Hvis ellers ikke zwaves.dk/forum var nede, kunne jeg smide et link som understøtter at de har kostet 100 kr. stykket i silvan, da silvan lukkede ned for salg af flex-control. |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
Da silvan opgav flexcontrol solgte de ude til ingen penge. Først var jeg i Grenaa og fik deres on/off moduler til 100kr stk
Derefter kørte jeg faktisk til Horsens og købte 4 on/off moduler 6 røgalarmer 3 dimmer 2 ir sensore og 1 temp sensor, til 25 kr pr enhed... Så jo det gjorde de. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
byder 1200 afhentet.
|
|
![]() |
|
1300 afhentet
Redigeret af Elmstrom - 01-Juni-2013 kl. 22:11 |
|
![]() |
|
Drop alle de latterlige bud.
At de engang har været på tilbud i Silvan, afspejler ikke deres reelle værdi. 2500kr er mindstepris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |