|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Dark Helmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Lige for at runde ram-snakken af, så fungerer mit system fint med Kingstons Valueram (800MHz). Har ikke haft de opstartsproblemer, andre har haft med mit motherboard (ASUS M2A-VM HDMI) Synes bare lige, I skulle vide det... |
|
-----------------------------
"I can't breathe in this thing" - Dark Helmet ----------------------------- |
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Nå jeg har været lidt væk, men kan se tråden har udviklet sig til en diskussion om ram så derfor lidt fakta om mit HTPC projekt....det virker nu Rammen blev skiftet fra Kingston DDR til Dana-Elec DDR ram. Om der er rammen eller forholdet mellem ram og bundkort kan jeg ikke dokumentere men det virker og det er det vigtigste /Viktor
|
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Ja det virker, men den trænger til et design/hardware løft hvis den skal ha' sin faste plads under fjernsynet. Er dette LINK din seneste artikel omkring multimediacenter eller har du lavet noget siden? /Viktor
Redigeret af Viktor - 03-August-2007 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har også haft en del problemer med S3 på min media center PC, men løsningen var ikke nye driver til mit TV kort eller videokort.
Løsningen var at downloade et program ved navn: dumppo.exe Dumppo.exe hjælper dig, hvis du ved en fejl har fået installeret MCE, samtidig med at din PC i BIOS'en var sat til S1 tilstand. Win XP MCE har den graverende fejl, at man ikke kan sætte den i S3 efterfølgende og forvente at det så funker. Men Dumppo.exe kan hjælpe dig med at rette denne fejl så S3 funktionen virker perfekt igen. Du kan downloade dumppo.exe her: http://www.jsifaq.com/SF/Tips/Tip.aspx?id=10770 Hvis du i CMD.exe (dos promt) skriver: Dumppo.exe admin (der hvor du har gemt filen, vil du hvis den er i S1 tilstand se følgende) Admin policy overridesdumppo.exe admin minsleep=s3 Derefter vil S3 fungere perfekt igen, uden en reinstallation er nødvendig. Redigeret af Boosterx - 18-September-2007 kl. 23:44 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Jeg har selv haft de samme problemer - og da jeg endelig fik S3 til at virke, så var det møg-ustabilt. PC'en vågnede ikke altid op og optog programmer, når den skulle. Jeg prøvede alt med MCE2005: hibernator screensaver (for at falde i "søvn" igen efter recording), MCE Standby tool, windows updates, driverupdates, biosupdate, etc. Svaret var: Vista. Efter skift til Vista Home Premium har standby-funktionen været særdeles stabil ![]() |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Lige for at få det på plads, så JO - ram har MEGET med s3 at gøre. Jeg er ligeledes professionel HTPC-bygger og det mest anvendte bundkort til mobile CPU'er, Abit IL90-MV, vil IKKE snuppe Kingston Value ram. Hvis du har sat maskinen korrekt op med Kingston Value rammene, hvor det ikke virker, kan du bare swappe rammene ud og så kører det perfekt efterfølgende. Ergo "fejlen" ligger til dels i rammene, men også at mange bundkort er særdeles kræsne med mærke/kvalitet. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |