recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SA Legend Silverback erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SA Legend Silverback erfaringer søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SA Legend Silverback erfaringer søges
    Sendt: 23-April-2020 kl. 16:30
Jeg er meget tæt på at købe et par SA Legend 5 Silverback inkl. Stereo Hub. Jeg er lidt nervøs for at gå 100% trådløst, men på den anden side er det fristende at blive helt fri for kabler, hvis jeg samtidig kan få god lyd. Derfor vil jeg gerne høre fra andre, som har haft dette system i lang tid nok til at kunne give feedback på, om der er nogen problemer med højttalerne f.eks. i form af udfald, fungerer den medfølgende fjernbetjening efter hensigten og eventuelle irritationsmomenter ved betjening af systemet.
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 22:57
har store problemer med udfald trods flere opdateringer og en tur til Roskilde.
Hvis jeg får bugt med udfaldene er det perfekte højttalere. Overvejer at skifte hub til Primare Prisma pre 35, evt prøve den af for at se om det afhjælper udfald.
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2020 kl. 23:03
Ok, tak. Jeg har lige bestilt dem, så jeg håber sgu, at de er i orden. 
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2020 kl. 08:06
går det godt med dine højttalere?
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2020 kl. 21:04
fik du prøvet alternativ Primare istedet for hub?
overvejer også lidt noget aktive
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2020 kl. 22:42
Ja, jeg er meget tilfreds med dem. Der har måske været et par gange, hvor jeg ikke har kunnet finde dem på min telefon, og så har jeg måttet genstarte Stereo Hub, men ellers ingen udfald eller lignende.
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 15:28
Nej. Fik opdateret hub for tredje gang, og der har været et enkelt udfald forleden, men nu har jeg heller ikke haft meget tid til at nærlytte her i sommer- og coronatid, desværre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu