recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SABnzbd "'NoneType' object is unsubscriptable
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSABnzbd "'NoneType' object is unsubscriptable

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Emne: SABnzbd "'NoneType' object is unsubscriptable
    Sendt: 16-November-2010 kl. 13:49
Jeg har installeret denne på min Synology Nas SABnzb, men i den wizard der er hvor jeg indsætter min usenetserver adresse, bruger og password får jeg meddelelsen i emnet. Nogen der ved hvad jeg gør forkert. Har installeret pakken og den skulle virke, får bare denne meddelelse? 
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 14:16

Jeg ved ikke hvad problemet er men vil anbefale du prøver at fjerne pakken og geninstallere.

Ellers kan du springe wizard'en over og taste din serverinformation i webinterfacet. Den skulle gerne ligge på din lokale ip port 9200.

Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 14:47
OK der er ikke noget jeg ellers skal konfigurere i min NAS ud over at jeg har installeret pakken? 
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 15:42
Nu har jeg prøvet det du siger og hver gang kommer jeg ind i den "Wizard" hvor jeg skal sætte det op, men får samme fejl Ouch
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 17:18
Ser desværre ikke ud som om det er muligt at få det til at virke har prøvet at fjerne og installere det igen. Hvad med NZBGet er der nogen der kan hjælpe mig med at få det installeret på min NAS?. Vil gerne bruge et af de 2 programmer fordi de har mulighed for at auto udpakke. 
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 17:31

OK der er ikke noget jeg ellers skal konfigurere i min NAS ud over at jeg har installeret pakken?

- Normalt, skal man bare installere pakken og kører wizard'en. Så burde det faktisk kører, hvis der er flere instillinger så er det i SABnzbd+ webinterfacet det skal indstilles.

Nu har jeg prøvet det du siger og hver gang kommer jeg ind i den "Wizard" hvor jeg skal sætte det op, men får samme fejl

- Så når du går ind på xxx.xxx.xxx.xxx:9200 så starter wizard'en? Kan du gøre den færdig uden at indtaste server informationen hvor du har fejlen?

Hvad med NZBGet er der nogen der kan hjælpe mig med at få det installeret på min NAS?

- Jeg har kun brugt Synology's egen og SABnzbd+. Kan ikke hjælpe med NZBGet.

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 17:33
Prøv evt. at indtaste ip addressen på din nzb server hvis du ikke allerede gør det. Brug ping hvis du ikke kender den.
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Prøv evt. at indtaste ip addressen på din nzb server hvis du ikke allerede gør det. Brug ping hvis du ikke kender den.
Jeg har prøvet at taste min server ind. Jeg kunne også godt gennemføre den wizard, men den giver mig samme meddelelse når jeg går ind i indstillinger i SABnzb, så har altså ikke mulighed for at få en gyldig forbindelse til usenetserveren.  Det sjove er at jeg prøvede for sjov at installere Windows versionen og indtaste de samme oplysninger og det virkede fint, men hensigten er jo at det skal fungere på min NAS Confused


Redigeret af hifreak - 16-November-2010 kl. 17:47
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 17:56
Tastede du serveren ind som en ip adresse eller som DNS navn?
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Tastede du serveren ind som en ip adresse eller som DNS navn?
Øhh.. kender ikke lige så meget til det du siger. Jeg prøvede det forslag "Zini" kommer med her næsten nederst på siden ellers har jeg indtastet min usenetserver som er eu.news.astraweb.com.

http://www.mertymade.com/blog/index.php?op=ViewArticle&articleId=16&blogId=1

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:06
Det var faktisk det jeg forslog. Prøv at skriv 91.208.207.57 (IP) i stedet for eu.news.astraweb.com (DNS).
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Det var faktisk det jeg forslog. Prøv at skriv 91.208.207.57 (IP) i stedet for eu.news.astraweb.com (DNS).
Nu får jeg denne meddelelse: (111, 'Failed to connect: (110, "(113, \'No route to host\')") -1@91.208.207.57:119'
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu