|
SACD afspiller - hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Den får da elendige anmeldelser. Har set en del på YT, de sviner den ikke ligefrem, men der er intet i deres anmeldelser, der forsvarer en pris på omkring 14.000kr. Så hellere en dedikeret SACD afspiller og en 4K afspiller ved siden af, der kan skal spille film. |
|||||
![]() |
|||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3137 |
||||
Fair nok, jeg har jo ikke selv hørt den. Så er det ud på brugt marked og finde en Oppo UDP 205 til omkring 2500 euro ![]() Mener jeg gav 14k for min 205 og 6.5k for min 203 som nye. Det ligesom med nyere brugte biler, de er også stedet voldsom i pris pga. udbud og efterspørgsels… Redigeret af Potter - 12-December-2021 kl. 17:14 |
|||||
LG OLED 65 E6V Dolby Vision | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 | 2x JL AUDIO E112 SUBWOOFER | 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
|
|||||
![]() |
|||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6042 |
||||
Jeg mangler ikke noget. Jeg har min 4K afspiller og min BD-afspiller der kan klare SACD allerede. Forveksler du mig med trådstarter? |
|||||
![]() |
|||||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3137 |
||||
Yep, my fault
![]() |
|||||
LG OLED 65 E6V Dolby Vision | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 | 2x JL AUDIO E112 SUBWOOFER | 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |