|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Nej
|
||
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
|
Lidt kortfattet.... Hvor skidt er det fordi det er rimelig relevant for mig!
|
||
![]() |
||
HenrikMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2005 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Du kan også få Dark Side of The Moon på DVD audio. Den og Wish you where Here originale quadraphonic mix kan fåes på DVD audio. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
|
Det endte så med en Marantz SA7001KI. Jeg skal hente den imorgen. Glæder mig som et lille barn |
||
![]() |
||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Pokkers ![]() du kom først. Jeg var lige blevet lun på den model, efter mange anbefalinger fra Lars Landingkær. Held og lykke med den ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg fået hentet min afspiller Står og spiller som en drøm lige nu. Nu glæder jeg mig bare til mine XT4 er "kørt til" så det kan blive endnu bedre
|
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
|
Skulle man få en pervers lyst til at høre SACD'er i sin bil kan jeg anbefale denne halvtossede bilradio fra sony.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |