|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 19:21 |
|
Nu har jeg læst lidt om SACD som Oppo 83 kan afspille. Hvem har et stort udvalg af SACDer? Er der nogle bestemte steder hvor man kan købe SACDer billigt? F.eks ved køb af 30 stk. Hvad ligger priserne sådan gennemsnitligt på? Jeg aner ikke, hvor i køber disse skiver henne, men, hvis jeg køber en Oppo 83, så vil jeg også have så meget ud af den som muligt... |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg har bestemt ikke fundet et tilbud som du her beskriver. Men jeg har checket det - noget begrænsede udvalg af SACD i DK, og her er priserne typisk mellem 100 - 200 kr. Du kan til gengæld finde et lidt større udvalg hos amazon i UK, og andre steder i udlandet. Men én ting jeg kan fortælle med sikkerhed - SACD lyder ofte væsentligt bedre end en tilsvarende CD |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Jeg har selv lige været inde på amazon.co.uk, men der er meget lidt af dét som jeg gerne vil have... |
||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak, men det meste er desværre ikke dét jeg leder efter... |
||
||
![]() |
||
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Her kan du se hvad der er udgivet på sacd
Hverken Bruce, ZZ Top og dem du ellers nævner udgiver Sacd
Men Toto, Dire Straits, Lionel Richie, Cyndi Lauper og Frankie Goes to Hollywood har og det er nogle rigtig gode skiver, har dem selv
![]() Ved at Genesis og Depeche Mode har udgivet meget på Sacd
|
||
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Lige præcis dét har også ærgret mig. Men nu er hans studieskiver også noget skrammel rent teknisk, så det er nok ikke det store tab. Omend jeg ser frem til Darkness box'en. Bare en remaster af en skive vil gøre underværker. |
||
![]() |
||
![]() |
|
@filmtosse. Okey, tak for linket. Så er det bare med at finde dét man vil have, til nogle gode priser... De har masser af klassisk og jazz i USA, men det er ikke liiige min smag. Jeg er mest til rock. Der er vel kun én ting at gøre, og det er, at støvsuge nettet...
![]() Redigeret af Firebird - 19-August-2009 kl. 20:19 |
||
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Pink Floyd, så ved du det lyder wunderbar
![]() Har selv lige købt Dark side of the moon, mums siger jeg bare. Men den kostede også ca. kr. 85,- inkl. fragt ![]() Redigeret af Hans j - 19-August-2009 kl. 20:27 |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Det er faktisk ikke helt korrekt. Live in New York City findes på SACD, den har jeg stående, lyder ret fedt i surround. Men ellers har du ret, det ville være godt med nogle remasters. Synes dog, at Born to Run remasteren fra et par år siden er ganske god. |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Ellers kan jeg anbefale at se på http://www.cdpacific.com/
De har et ret bredt udvalg af sacd og til gode priser. Dog kan den ryge i tolden, men hvis man køber en længere stak, kan det nok godt betale sig alligevel. Ud over hvad der allerede er nævnt, kan jeg i rock-afdelingen bl.a. anbefale sacder af Ryan Adams, Bob Dylan, James Taylor, gamle Elton John-skiver, Creedence, David Bowie, Clapton, Sting, Stones... |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Selv om du ikke er til klassisk, så prøv at gå på biblioteket og lån noget klassisk på SACD, det lyder forrygende og er meget afstressende.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |