|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Præcis! men min yndlings CD med Direstraits er nu On Every Street. Synes det er den mest helstøbte og musikalsk udfordrende de nogensinde har lavet. Bare en skam den ikke er med SBM.
![]() |
|||
![]() |
|||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||
Hvis du spørg mig så er der ingen dårlig skiver med Dire Straits, men den jeg hører mindst er nu nok "On every street"........
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Ja han er en dygtig mand ham Christian, og han ved en del om tingene |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Jo deres live CDer gider jeg ikke eje, men ellers er jeg så dedikeret fan, at jeg har alt på både vinyl og CD. |
|||
![]() |
|||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||
Ligeledes stor fan herfra - har lige som du også alt på vinyl og cd - inkl. live udgivelser!
![]() |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
||
Nu kan Oppo'en jo også afspille DVD-audio'er med multikanallyd, så måske disse ultimative Lord of The Rings soundtrack bokse kan friste? http://www.amazon.co.uk/Lord-Rings-Towers-Complete-Recording s/dp/B000IZJZIK/ref=pd_bxgy_m_h__img_b http://www.amazon.co.uk/Lord-Rings-Return-Complete-Recording s/dp/B000V6BE6M/ref=pd_bxgy_m_h__img_c Jeg købte dem alle i vinters da kursen var lav. Nu mangler jeg blot Oppo'en og en 7.1 forstærker... Om 1-2 måneder skulle det også gerne være på plads! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Yep - som den lykkelige ejer af mere end 1000 soundtracks (scores) er disse bokse også inkluderet i min samling - og dvd-audio versionerne sparker røv!
Redigeret af Schubring - 25-August-2009 kl. 13:35 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |