|
Safari i ML husker ikke faner? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2012 kl. 22:25 |
Hey!
Da jeg havde OS Lion, der kunne jeg trykke på CMD+Q og så lukkede jeg Safari ned, men når jeg så åbnede Safari igen, så huskede Safari alle de faner jeg havde åbnet. Nu har jeg lige opgraderet til Mountain Lion, men nu husker Safari ikke mine faner længere. Kan jeg ændre det på nogen måde? Synes jeg har kigget i indstillinger. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Safari bruger nu indstillingen fra System Preferences > General > Close windows when quitting an application, hvor den før havde sin egen indstilling.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusind tak... Det havde jeg sgu nok ikke selv fundet ud af... Hvordan finder du ud af sådan noget?
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |