recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sagam dtr 94160ta hd optage?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sagam dtr 94160ta hd optage?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sagam dtr 94160ta hd optage?
    Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:44
Hej jeg er ny her så ved virkelig ikke om jeg har sat det her det rigtig sted.

Men jeg har købt en sagam dtr 94160ta hd og betalte 500 kr for den, først senere kom jeg til at tænke over det var da dyrt for en boks der ikke kunne optage eller noget, jeg ringede så til ADTV (der hvor jeg købte den) de sagde den kunne optage men jeg skulle sætte et USB stik i, det gjorde jeg. men uanset hvad jeg gør kan den altså ikke optage.

Når jeg trykker på optage knappen kommer der bare en cirkel med en streg igemmen oppe i højre hjørne? kan den her boks optage? Eller har jeg betale 500 kr. for en boks der intet kan??

hilsen simone
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:50
Hvis det er omtalte Sagem, er der to tunere og harddisk i, så du kan optage ét program og se et andet. Tilsluttes antenneudtaget i væggen, og sættes til TV med HDMI eller scart, og så virker det.
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:54
Tak for svar.

Antennen er sat i et hdmi, antennen er sådan en man har indenfor hvis det gør nogen forskel.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:05
Der kan være så dårlig dækning at du ikke kan modtage med stueantenne. Prøv at indtaste din addresse på det her kort
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:08
Men jeg kan jo godt se fjernsyn, det virker helt fint. burde den så ikke også kunne optage? Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:08
Som du kan se, er der meget rødt/gult i Skive med indendørs, hvorimod udendørs er helt grøn. Retningen er efter Viborg senderen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Zentaazul Zentaazul skrev:

Men jeg kan jo godt se fjernsyn, det virker helt fint. burde den så ikke også kunne optage? Confused
 
Jo! Du har sat et antenne stik i optageren? 
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:12
ja, det skulle være sat rigtig til, det var dem jeg købte det hos der satte det til :S
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:16
Sorry billederne vil ikke som jeg vil

Redigeret af Kampus - 18-Marts-2012 kl. 17:18
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:18
Jeg kan ikke trykke på det du har sendt
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Zentaazul Zentaazul skrev:

ja, det skulle være sat rigtig til, det var dem jeg købte det hos der satte det til :S
Så må rette henvendelse til dem, og sige at det ikke virker. Det er lidt svært at hjælpe dig her Embarrassed
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:22
Ja, men ellers tak for du tog dig tid:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu