|
sagam dtr 94160ta hd optage? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Zentaazul
Ny bruger Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: Skive Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
syntes jeg har læst alt, og når jeg følger en vejledning helt præcis punkt for punkt, så når det kommer til optage delen så virker det ikke :s
|
|
Zentaazul
Funktioner
Tak(0)
|
Men er det mulig de bare har taget røven på mig, og solgt mig en boks der intet kan til 500 kr?
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er der altså noget der tyder på. Boksen har indbygget harddisk og har ikke noget at bruge et USB stick til. Hvis ellers den er tilsluttet korrekt, så kan den model optage. Ser den sådan her ud Det tyder altså på, de har solgt dig en defekt boks. Men lige for at uddybe for at være sikker. Når du ser tv, så bruger du boksens fjernbetjening til at skifte kanal med, ikke. Redigeret af Ham_Der - 18-Marts-2012 kl. 19:20 |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det lyder mystisk,så smut du ud med den,der er vel ikke så langt. Mener også der er kommet en nyere model med DVB-T2 Tuner. Er det her du har købt? http://www.panasoniccenter.dk/centre/midtjylland/adtv.htm |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld.
Men var der ikke en brugsanvisning med? Den model du skriver kan optage 2 programmer mens du ser et andet. Du siger du kan se TV via boksen. Så burde du også kunne optage. Brugsanvisning kan læses her. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kom til at tænke på at det kan være harddisken er fyldt ved en fejl optagelse.
Prøv at gå ind i den menu hvor du kan se optagede programmer. Her kan du i højre hjørne se hvor meget plads der er på harddisken. Er den fyldt må du igang med at slette.
|
|
Zentaazul
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg ser tv via boksen, og ja den er købt der hvor du linker til, ADTV.
Den er ikke fyldt for den har aldrig kunne optage, hver gang jeg prøver at trykke optag kommer der en cirkel med en streg igennem oppe i højre hjørne :S Har prøvet at følge brugsanvisningen men når jeg så kommer til der hvordan jeg skal optage, så virker det ikke, selvom jeg går som der står:S |
|
Zentaazul
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte den for ca. 2 måneder siden, og en af dem fra ADTV satte det til for mig, så det burde være rigtig sat til, skulle man jo syntes, jeg kan fint se tv og det. Men den vil bare ikke optage.
|
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der jo stadig garamti,så ud til ADTV med den. Mvh. |
|
Zentaazul
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er hvis det eneste der er at gøre.
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
tryk lige på knappen lige under det røde a.
Så kommer du ind i den menu hvor du kan se hvad der evt er optaget. Se så i højre hjørne hvor mange procent der er tilbage på harddisken. |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |