recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sagam dtr 94160ta hd optage?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sagam dtr 94160ta hd optage?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:45
Der er lidt om den her,godt nok den med 250 gb harddisk.

http://digitalt.tv/sagem-dtr-94160ta-hd/
Til top
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:53
syntes jeg har læst alt, og når jeg følger en vejledning helt præcis punkt for punkt, så når det kommer til optage delen så virker det ikke :s
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:55
Men er det mulig de bare har taget røven på mig, og solgt mig en boks der intet kan til 500 kr?
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Zentaazul Zentaazul skrev:

Men er det mulig de bare har taget røven på mig, og solgt mig en boks der intet kan til 500 kr?

Det er der altså noget der tyder på. Boksen har indbygget harddisk og har ikke noget at bruge et USB stick til. Hvis ellers den er tilsluttet korrekt, så kan den model optage.
Ser den sådan her ud

Det tyder altså på, de har solgt dig en defekt boks. Men lige for at uddybe for at være sikker. Når du ser tv, så bruger du boksens fjernbetjening til at skifte kanal med, ikke.

Redigeret af Ham_Der - 18-Marts-2012 kl. 19:20
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:21

Ja det lyder mystisk,så smut du ud med den,der er vel ikke så langt.
Mener også der er kommet en nyere model med DVB-T2 Tuner.
Er det her du har købt?
http://www.panasoniccenter.dk/centre/midtjylland/adtv.htm
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 20:35
Undskyld.

Men var der ikke en brugsanvisning med?

Den model du skriver kan optage 2 programmer mens du ser et andet.

Du siger du kan se TV via boksen. Så burde du også kunne optage.

Brugsanvisning kan læses her.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 21:15
Kom til at tænke på at det kan være harddisken er fyldt ved en fejl optagelse.

Prøv at gå ind i den menu hvor du kan se optagede programmer.

Her kan du i højre hjørne se hvor meget plads der er på harddisken.

Er den fyldt må du igang med at slette.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:04
Ja jeg ser tv via boksen, og ja den er købt  der hvor du linker til, ADTV.
Den er ikke fyldt for den har aldrig kunne optage, hver gang jeg prøver at trykke optag kommer der en cirkel med en streg igennem oppe i højre hjørne :S
Har prøvet at følge brugsanvisningen men når jeg så kommer til der hvordan jeg skal optage, så virker det ikke, selvom jeg går som der står:S
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:17
Jeg købte den for ca. 2 måneder siden, og en af dem fra ADTV satte det til for mig, så det burde være rigtig sat til, skulle man jo syntes, jeg kan fint se tv og det. Men den vil bare ikke optage.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:41

Jeg købte den for ca. 2 måneder siden, og en af dem fra ADTV satte det til for mig, så det burde være rigtig sat til, skulle man jo syntes, jeg kan fint se tv og det. Men den vil bare ikke optage.

Så er der jo stadig garamti,så ud til ADTV med den.
Mvh.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:44
Ja det er hvis det eneste der er at gøre.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:44
tryk lige på knappen lige under det røde a.

Så kommer du ind i den menu hvor du kan se hvad der evt er optaget.

Se så i højre hjørne hvor mange procent der er tilbage på harddisken.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu