recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sagam dtr 94160ta hd optage?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sagam dtr 94160ta hd optage?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Zentaazul Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Marts-2012
Sted: Skive
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 22:48
Alt pladsen er der står der, og kan se der ingen ting er optaget
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 06:10
Det lyder som om der er fejl på boksen.

Har du noget tilsluttet USB porten?

Hvis ja. Så tag det fra.

Sæt maskinen i stand by. Sluk helt for strømmen i 10 minutter.

Sæt strømmen til igen og tænd for boksen.

Hvis den stadig ikke vil optage vil jeg tage med til butikken hvor den er købt.

Redigeret af Mufti - 19-Marts-2012 kl. 06:26
Til top
mlangballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlangballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 08:21
Ringe til Sagemcom kundeservice på 82332819.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af Zentaazul Zentaazul skrev:

Tak for svar.

Antennen er sat i et hdmi, antennen er sådan en man har indenfor hvis det gør nogen forskel.

Antennekablet skal i antennestikket, ikke i HDMI. 

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 10:52
tak for alle jeres svar.

Haved et usb stik i, men det gør ingen forskel om den er i eller ej. Jeg har os prøvet mange gange at skulle på kontakten, det hjælper heller ikke :s prøver at ringe til adtv først, og se om de siger jeg skal komme og få den byttet, eller om jeg skal ringe til nogle andre.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:07

tak for alle jeres svar.

Haved et usb stik i, men det gør ingen forskel om den er i eller ej. Jeg har os prøvet mange gange at skulle på kontakten, det hjælper heller ikke :s prøver at ringe til adtv først, og se om de siger jeg skal komme og få den byttet, eller om jeg skal ringe til nogle andre.

Vil da mene at du skal kontakte ADTV først.
Nu ved jeg ikke om du har brug for en med DVB-T2 tuner,så kunne det jo være at i kunne finde ud af en ombytning til en anden model.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Tak for svar.

Antennen er sat i, et hdmi, antennen er sådan en man har indenfor hvis det gør nogen forskel.

Antennekablet skal i antennestikket, ikke i HDMI. 

Flemming
Tjah, gik ud fra der mgl et komma. Der er vel ingen der kan finde på at mase et antennestik i et HDMIWink
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:48
Jeg synes det lyder underligt, at forhandleren foreslår at sætte et USB stik i. En professionel forhandler burde vide, at den model har indbygget harddisk.
Jeg er ked af at sige det, men på mig lyder det som om, de godt vidste, boksen er defekt.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:00
Hov ja, den besked med Antenne og HDMI gik hvis lidt for hurtig :)
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:04
Eller selvfølgelig. Har du prøvet at spole tilbage i en udsendelse, du ser. Hvis harddisken virker som den skal, så kan du pause og spole tilbage i live tv. Hvis det heller ikke virker, så er boksen defekt.
Hvis du derimod godt kan det, så ved jeg ikke hvorfor du ikke kan optage ved at trykke på optag knappen.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zentaazul Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:21
Kan heller ikke spole og pause, der kommer også den cirkel med streg igennem
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 13:49

Kan heller ikke spole og pause, der kommer også den cirkel med streg igennem

Lyder som en defekt box eller defekt harddisk.
Har du prøvet at gå ind i menuen Teknisk information ? her vil du bla kunne se oplysningerne om harddisken , dens temperatur og hvor meget plads der er på den.
Se evt punkt 9 i manualen.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu