|
Sagem 9400ta fryser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sagemejer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 22:15 |
Hej,
Ind i mellem grundet dårlige antenneforhold har jeg en fil der får boksen til at fryse eller reboote ved afspilning. Det er så hvad det er. Problemet opstår virkelig hvis fejlen er lige i starten af indspilningen. Dette betyder nemlig at jeg ikke kan nå at slette den fra listen over optagede filer, for alene det at den når at afspille lidt i øverste højre hjørne er nok til at boksen fryser. Er der nogen der har et fif til at slette en fil uden at man får vist afspilningen i miniformat - Jeg synes ikke jeg kan se noget i indstillingerne. Håber I kan hjælpe..
|
|
![]() |
|
sagemejer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glem denne mail. Jeg fandt en workaround. Hvis man blot vælger filen med den grønne knap, kan man nå at komme væk fra den dårlige fil inden boksen fryser.
Når filen er valgt kan den slettes via rød knap. Man skal være hurtig. Det er næsten ligesom de gamle PC spil ..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |