recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem 9400ta fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sagem 9400ta fryser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sagemejer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sagemejer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem 9400ta fryser
    Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 22:15
Hej,

Ind i mellem grundet dårlige antenneforhold har jeg en fil der får boksen til at fryse eller reboote ved afspilning. Det er så hvad det er.

Problemet opstår virkelig hvis fejlen er lige i starten af indspilningen. Dette betyder nemlig at jeg ikke kan nå at slette den fra listen over optagede filer, for alene det at den når at afspille lidt i øverste højre hjørne er nok til at boksen fryser.

Er der nogen der har et fif til at slette en fil uden at man får vist afspilningen i miniformat - Jeg synes ikke jeg kan se noget i indstillingerne.

Håber I kan hjælpe..
Til top
sagemejer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sagemejer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 18:58
Glem denne mail. Jeg fandt en workaround. Hvis man blot vælger filen med den grønne knap, kan man nå at komme væk fra den dårlige fil inden boksen fryser.

Når filen er valgt kan den slettes via rød knap.

Man skal være hurtig. Det er næsten ligesom de gamle PC spil ..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu