recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem 94160 støj?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem 94160 støj?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten_P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem 94160 støj?
    Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:45

Har læst en del om Boxer-boxe  og umiddelbart lyder det som Sagems er mere driftsikker (og med bedre EPG) end Triax 409. Men der skrives en del om at den larmer.

Mit spørgsmål er (naturligvis) hvor meget? -hvad kan det sammenlignes med? Hvordan er den fx. ifht en 80GB PS3 eller en 3 år gammel Sony recorder. Det er jo forskelligt hvad vi opfatter som støj, hvis det kan overdøves at TV'et alligevel, er det jo mindre vigtigt (jeg sidder ca. 5m fra TV'et og hvor boksen skal stå...

-eller er der helt andre boxe (med pvr) jeg burde overveje?

På forhånd tak

Morten

Til top
Stevns Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 17:42

Hej Morten

Jeg har for et par måneder siden købt "storebror" 94250´eren, og den larmer en  del.

Nu er opfattelsen af larm jo individuel, men jeg vil klart sige at man skal lige skal vænne sig til den. Det er en snerrende lyd, og nogle påstår at lyden stammer fra blæseren, og jeg kan ikke på stående fod sammenligne lyden med noget andet

Jeg har dog forholdsvis hurtigt vænnet mig til lyden, der for det meste overdøves af TV´et.

Bortset fra ovenstående kan jeg kun anbefale boxen.

/Ole

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu