|
Sagem 94160ta STØJ |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Yesper82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-April-2010 kl. 20:16 |
Jeg overvejer at købe en Boxer tvpakke og en Sagem 94160ta hd boks med harddisk(pga canal digitals nye priser).
MEN jeg har hørt at boksen støjer meget. Jeg har i øjeblikket en HD boks m. harddisk fra canaldigital, som umidlbart ligner Sagem 94160ta meget. Mit spørgsmål er: Er der nogen der ved om boksen til Boxertv larmer mere end den til CanalDigital?? |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er rigtigt at den modtager støjer som en lille jetmotor ab fabric.. Skyldes en lille blæser.
Til de teknisk interesserede kan jeg bidrage med løsningen til en næsten lydløs SAGEM ud fra egne tiltag. Monter noget tungt på den faste del af blæseren. Jeg limede en møtrik på. Det fjernede den irriterende snerren ![]() SAGEM boksen er klippestabil, modsvarer TDC Home Trio boksen i funktionalitet. Jeg har ikke oplevet eet eneste nedbrud i de 5 måneder jeg har haft boksen. Skyldes måske at den er lavet hos Cisco. Umiddelbart ligner boksen fra CD boksen fra Boxer hardwaremæssigt. Så mon ikke de har samme skavanker. Som kan udbedres. Redigeret af ----OR---- - 13-Maj-2010 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
butik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Hvordan åbner man kabinetten på den ?????
|
|
![]() |
|
phr2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2010 Sted: DD Status: Offline Point: 1 |
Hej Hvordan skifter man til en anden HD? Kan man bare monter den?
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Ja.
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Følger lidt med i støjen fra Harddiske optagere.
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Fik du den op?? Jeg kan sat'me ik' finde ud af det... //Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
Kabinettet er sikret med een skrue, sidder under mærkaten i bundstykket. Låget kan så skubbes bagud.
|
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Ellers kig på den nye Sagemcom RT90160GB T2 modtager. Der er SATA HDD i og ingen blæser støj...
|
|
![]() |
|
raketten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Jeg har lige købt en billig Sagem DTR94160HD - en billig (500 kr) demofra "el-giganten".
Skulle lige til at aflevere den tilbage på grund af støjen, men tjekkede heldivis Recordere.dk! Jeg havde en lille IOMEGA 250 usb hard disk liggende (Samsung inden i) Selvom haddiskene var forskellig af fysisk størrelse kunne den lille sagtens sidde i Sagem'en. (satte den fast med tre små strips ![]() Trak blæseren ud af stikket og voila: En totalt lydløs Sagem!!! Den startede op med at initiere sig selv og bad om sprog osv - som om den var ny. Så brugeroplysninger ligger åbenbart på harddisken... Virker i øvrigt fint uden Boxer abonnement... |
|
Raketten
Panasonic 42PX80E WDTV Live Yamaha rx-665 Surround Denver dvb-t dmb 113 Sagem DTR 94160HD 160 GB (nu 250 :-) ) Gale højtalere Tøjbøjle DVB antenne (home made :-)) |
|
![]() |
|
tashda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2011 Status: Offline Point: 55 |
Det der med at frakoble blæseren.... Det er aldrig en god ting! :-)
|
|
![]() |
|
På et tidspunkt får du en fejlmeddelelse: Systemet er overophedet, sluk straks!
HAR prøvet at slukke for blæseren ![]() Derimod kan du lime noget tungt på bagsiden af blæseren. Det fjernes støjen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |