recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem60 dimensioner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem60 dimensioner

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bugger Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagem60 dimensioner
    Sendt: 03-Februar-2006 kl. 16:12
Hejsa
Er der nogen der har dimensionerne på Sagem60 selector. Altså hvor stor er kassen i cm?
Er der nogen der har link til hvor man kan se billeder af den evt også af fjernbetjeningen?

Tak
B
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2006 kl. 16:44

 

 Den er ikke særlig stor, mindre end to æsker husholdningstændstikker, du kan finde og se den fysisk hos diverse forhandlere i de byer der har kabelnet hvortil en Selector kan bruges. 



Redigeret af Radiomanden
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2006 kl. 17:05

Fra en brochure, jeg har downloadet fra  http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=slctr_brochurer:



Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2006 kl. 17:13
PS: Remoten er der en tydelig tegning af i brugermanualen, der kan hentes samme sted. Fotos af den kniber det med.
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2006 kl. 17:45

Sagem 60 remote:

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Erling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 05:52
Hvad med Tekst tv og selector.
Kan man bare købe en selector i Tdc butikken, og så tage hjem og installere den eller?

Fra en der er rigtig træt af TDC's elendige signal. Det er utroligt at de slippper afsted med det.
De Herligste hilsner
Erling
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 07:40

Ja, man køber en selector samt et årsabonnement på 200,- (+evt. ekstra kanaler) - derefter er det bare at gå hjem og slutte den til.

Det har ingen indvirken på dit tekst tv. eller dit almindelige analoge signal iøvrigt. Det virker helt som normalt.

 

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
ninjo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2006
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 10:06

Hej Erling.

Når TDC slipper af sted med det dårlige signal, skyldes det formentlig, at alt for få klager. I det område, hvor jeg bor, har jeg i årenes løb klaget utallige gange over dårligt signal. Teknikerne har stort set hver gang fortalt mig, at det drejede sig om forstærkerfejl, som typisk berørte mange husstande, men jeg har som regel været den eneste der klagede. Folk affinder sig desværre med alt for dårligt signal, selvom vi betaler i dyre domme for det. Her hos mig er det galt igen med dårligt billede (striber) på alle UHF-kanalerne. Den samme fejl klagede jeg over for 3 måneder siden, hvor fejlen blev rettet, men nu er den altså gal igen.

I øvrigt er jeg rimelig sur på TDC, for bla. tvunget af det det dårlige signal, købte jeg en Selector for nogle uger siden til 1295,- og kort efter sætter de prisen ned til 295,- kr. Det er da at tage r.... på folk.

Mvh Ninjo 

Til top
bugger Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af ninjo ninjo skrev:

I øvrigt er jeg rimelig sur på TDC, for bla. tvunget af det det dårlige signal, købte jeg en Selector for nogle uger siden til 1295,- og kort efter sætter de prisen ned til 295,- kr. Det er da at tage r.... på folk.

Mvh Ninjo 



Har du så fået bedre signal nu med Selctor´en?
Til top
ninjo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2006
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 10:37

Hej Bugger.

Ja signalet er meget bedre med Selector, næsten DVD-kvalitet på billedet. Så den kan varmt anbefales - og nu er den jo rigtig billig!

Den er faktisk et must for fladskærms-tv, da især LCD-tv er meget følsomme over for dårligt antennesignal.

Mvh. Ninjo

 

Til top
bugger Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 10:42
Hej Ninjo

Jeg går selv med kraftige overvejelser omkring køb af en Selector, men er nu også kommet lidt i tvivl efter jeg har læst på dette udmærkede forum at man fra den 31 marts kan modtage DR1+DR2+TV2 digitalt med en stueantenne. Det kunne være mit endelige farvel til TDC-kabeltv?? Jeg ser nemlig næsten kun de danske "rigskanaler" og er lidt irriteret over alle de penge jeg slipper til TDC årligt -fastnettelefon, webspeed, kabeltv, telmore mobil..
nu må vi se
Mvh
/B
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2006 kl. 11:54

lige det med stueantennen til digitalt tv, gælder kun for et

meget begrænset geografisk område.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu