recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagemcom RTI90-320HD/RT90-320HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sagemcom RTI90-320HD/RT90-320HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
laxxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér laxxe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sagemcom RTI90-320HD/RT90-320HD?
    Sendt: 07-Januar-2012 kl. 17:55
Hej

Findes der både en Sagemcom RTI90-320HD og RT90-320HD (med og uden I)? På elgiganten.dk kan jeg finde den med I - men på boxertv.dk kan jeg kun finde den uden I. Elgiganten har samtidig en model med 160GB uden I (RT90-160HD). Er I'et en tastefejl, eller findes der flere udgaver - hvad er forskellen(e)?

Venligst
Lasse
Til top
curts Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-August-2009
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér curts Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 19:28
RTI betyder at den er klar til Video-On-Demand når det kommer til Boxer

Til top
laxxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér laxxe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 19:54
Aha, er det den eneste forskel? Hvorfor sulen er det nærmest umuligt at finde oplysninger om Sagemcoms produkter fra producenten selv?

Min mor fik i Elgiganten at vide, at en af Sagems modeller var kraftigt forbedret (men til gengæld var den noget dyrere, da der ikke var Boxer-tilskud/rabat) - og det må næsten være denne. Hvis den eneste forskel er VOD, så tror jeg mine forældre bør sprænge over.
Til top
mlangballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2005
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlangballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:14
Der er tilskud på RT modeller til Boxer TV. Så længe boksen er godkendt til Boxer er der tilskud.
Til top
mlangballe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2005
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlangballe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:16
Der er desuden masser af info omkring produkter på www.sagemcom.com :-)
Til top
laxxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér laxxe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 20:24
Min mor og jeg har åbenbart misforstået hinanden (det var en helt anden model, som der ikke var rabat på).

Hun ender nok med at købe en Sagemcom RTI90-320HD (med I), hvor hun får 1.000 kr. i rabat (ved oprettelse af en Mini Film-abonnement), så hun må slippe 2.000 kr. for den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu