recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SageTV crasher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSageTV crasher

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rene_nissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: SageTV crasher
    Sendt: 12-April-2005 kl. 12:57

Hej. Nu har jeg fået installeret SageTv med det danske plugin, kanalerne er indlagt, problemet er bare at SageTv bliver ufatteligt langsom, jeg kan se min guide men, når jeg vælger en kanal crasher den. Nogen forslag til hvad der er galt. Jeg har bl.a. fået en fejlmeddelelse vedr. audio. I min kanal setup kan jeg heller ikke se tv i det lille preview billede. Jeg har lagt 30 kanaler ind.
Håber nogen kan hjælpe.

Hardware: 1GHz PIII, 384 MB SDRAM, 40 GB HD, Hauppauge PVR350
Software: XP sp2, WinTV + alt andet der fulgte med kortet og SageTv 

 René

Til top
thoma2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2005 kl. 20:51
Hej jeg kan desværre ikke hjælpe så meget andet at sige at mine erfaringer med SageTV også er dårlige. Specielt, kanal indstillingen er håbløs, det lyder dog til at du er kommet igennem den del, godt gået!! Håber du finder en løsning på de andre problemer...
Til top
Rene_nissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 11:07

Hej igen.

SageTv bliver ved med at give sort skærm, nu har jeg droppet det, og forsøger istedet med GB-PVR, som jeg umiddelbart har mere succes med.

Mangler bare at få fjernbetjeningen til at virke, men det må blive i et andet spørgsmål

Til top
Morse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 12:54

Hej

En af mine venner har rodet en del med Sage og jeg mener at kunne huske at han nævnede noget om at man ikke skulle opgradere til DirectX 9C, men istedet skulle bruge DirectX 9B. Han havde det samme problem. Desværre kan man ikke afinstallerer DirectX 9C, så den eneste løsning er at re-installerer windows.

Håber dette hjælper.

 Morse

Til top
dkoclni Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 17:25

Jeg kører SageTV 2.2 (og tidligere 2.1) OG DirectX9C uden problemer... Ingen problemer der!
Hvis problemet ikke var der før den danske plugin blev lagt på, så er det vel rimmelig oplagt hvad der er fejlen - eller læser jeg din beskrivelse forkert?



Redigeret af dkoclni
Til top
Morse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 20:27

Det er muligvis også fordi han bruger Hauppauge PVR150-MCE der er et driver problem.

Morse

Til top
Rene_nissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 21:07
Kan man uden videre afinstallere/slette det danske plugin?
Til top
Rene_nissen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2005 kl. 22:26
Nå, det er også lige meget, har lige fået GBPVR til at virke. Altså med fjernbetjening og hele pakken , så f... SageTv, GBPVR er efter min mening bedre, og så er det gratis. Hvis jeg stadig er tilfreds om 14 dage, så donere jeg prisen på sageTv til ham fyren der har lavet GBPVR, han fortjener det .
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu