recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SageTV HD300 og DVB undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSageTV HD300 og DVB undertekster

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Emne: SageTV HD300 og DVB undertekster
    Sendt: 05-Januar-2011 kl. 02:43
Kan SageTV HD300 vise DVB undertekster fra en vilkårlig TS fil som stand-alone media player, altså uden at man skal bruge SageTV server softwaren? (jeg tænker på TS filer optaget med Dreambox, DVB Viewer, MythTV, o.lign. generel TS recording software)

Hvis ja, virker DVB funktionaliteten lige så godt som på Fantec FHDS?

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 12:28
Min er godt nok koblet til server softwaren, men ser jeg diverse optagelser placeret udenfor det normale sted for optagelser, virker det fint.

Jeg skal gerne lave en lille prøve hvor den ikke er direkte koblet til serveren.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Jeg skal gerne lave en lille prøve hvor den ikke er direkte koblet til serveren.

Tak, det må du meget gerne gøre.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 19:58
Jeg kan godt bekræfte, at det virker med HD300. Jeg har både en Fantec TV-FHDS og en HD300 og umiddelbart virker det lige godt. Dog er der en tendens til, at underteksterne forsvinder lidt for hurtigt ind imellem på HD300. Men det er ligegyldigt om man bruger SageTV som server eller HD300 som stand alone media player.

Jeg synes, at den største forskel på de to bokse er Fantec'ens bedre evne til at streame HD over den tilhørende wireless forbindelse.

Jeg hev faktisk Fantec'en frem igen i går, da jeg så, at der var kommet en ny firmware, der understøtter en USB DVD, men jeg satte den hurtigt væk igen. Det fungerer bare bedre med SageTV og HD300 kombinationen, når man kun ser optaget tv....

Så hvis der er nogen, der er interesseret i en Fantec TV-FHDS med wireless usb? Wink
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Jeg kan godt bekræfte, at det virker med HD300. Jeg har både en Fantec TV-FHDS og en HD300 og umiddelbart virker det lige godt. Dog er der en tendens til, at underteksterne forsvinder lidt for hurtigt ind imellem på HD300. Men det er ligegyldigt om man bruger SageTV som server eller HD300 som stand alone media player.

Jeg synes, at den største forskel på de to bokse er Fantec'ens bedre evne til at streame HD over den tilhørende wireless forbindelse.

Jeg hev faktisk Fantec'en frem igen i går, da jeg så, at der var kommet en ny firmware, der understøtter en USB DVD, men jeg satte den hurtigt væk igen. Det fungerer bare bedre med SageTV og HD300 kombinationen, når man kun ser optaget tv....

Så hvis der er nogen, der er interesseret i en Fantec TV-FHDS med wireless usb? Wink

Fantec TV-FHDS med wireless usb
hvor billig mangler noget til de gamle :-)
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu