recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagetv tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagetv tråden

 Besvar Besvar Side  123 32>
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Emne: Sagetv tråden
    Sendt: 14-September-2010 kl. 13:24
Så er SageTv lige ud kommet med deres nye multimedia center ekstender kaldet SageTV HD Theater 300.
 
 
Mere info om HD300 længere nede.
HD300 kan køre selv stændigt og fungere som en hver anden netværksmultimedia afspiller, men hvor den rigtigt skinner igennem er når den bliver brugt som en ekstender sammen med SageTV Media Center ( http://www.sage.tv/sagetv.html?sageSub=tv ).
Version 7 er lige nu i beta - køber man nu kan man gratis opgradere når V.7 kommer.
Version 7 er færdig nu 18/11-10
 
Flere billeder længere ned.

Når man bruger HD300 sammen med SageTV Media Center, så kan man _alt_ det som man kan på en normal media center - ude på sin ekstender.
Afspille live tv, optage live tv & pause live tv.
Samtidig er det nærmeste ikke en video type som HD300 ikke kan afspille direkte fra din media centers harddisk eller en optisk drev(f.eks. bluray med Anydvd HD installeret på computeren), en netværksharddisk eller fra en usb Pind/harddisk koblet lokalt på din HD300.
HD300 understøtter at sende samme opløsningen og billede hastighed ud som det der afspilles, og den kan gøre det helt automatisk.
Omvendt kan man også "låse" den hvis ens skærm ikke understøtter ret meget.
 
 
HD300:
 
Under that heat-sink is a Sigma Designs SMP8654 which is the same chipset used in the WDTV Live Plus Media Player.
Important facts regarding the internals:
  • Double the memory of the HD200 (1024MB total) – this increases the number of imported files allowed in media player mode to around 100,000 compared to the 15,00 of the HD200.  And in extender mode this should improve speed as well.
  • 1.5 times faster processor (600 MHz processor speed) than the HD200
  • The LED power light on front is more subdued and doesn’t blink constantly like the HD200 – answering another complaint of the HD200.
  • The SMP8654 inside of the HD300 includes Macrovision/Content Protection support.  This opens the door for Netflix and other streaming services which require such support.  You’ll note that the WDTV Live Plus that has the same board has Netflix streaming which is a good sign for a future feature.  No guarantees, but I’m hopeful.  Still I recommend you assume it won’t happen and perhaps we’ll be pleasantly surprised. 
 
 
 
 
 
 

SageTV HD Theater 300 Specifications

File formats supported: AVI, ASF, MKV, MOV, MP4, Quicktime, MPEG-1, MPEG-2 PS, MPEG-2 TS, M2TS, BDMV Folder (BluRay), BluRay ISO, DVD ISO, DVD VIDEO_TS, VOB, M4A, MP3, FLAC, OGG, FLV, WAV, WMA

Video formats supported: MPEG1, MPEG2, MPEG4, XVID, H.264 up to 1080p, WMV9/VC-1 up to 1080p, MJPEG, FlashVideo

Audio formats supported: MP2, MP3, AAC, AAC-HE, ALAC, WMA, WMAPro, PCM, Vorbis (stereo only), FLAC, DolbyDigital/DolbyDigital+/DolbyTrueHD (stereo down-mix or pass-through), DTS/DTS-HD/DTS-MA (stereo down-mix or pass-through)

CC/Subtitle formats supported: EIA-608(NTSC/ATSC/QAM Closed Captioning), DVB, SRT, SSA/ASS, VobSub (sub/idx, mkv), Nero MP4 VOB Subtitles, MP4 Text, SAMI, .sub (Subviewer/MicroDVD), DVD, BDMV, M2TS, PGS, multiple languages supported in all formats

Playlist formats supported: M3U, WPL, ASX, WAX, WVX

Media sources supported: Online Video, external USB Mass Storage Devices (FAT, NTFS, EXT2/3, HFS format), NAS or Mac/PC over SMB/CIFS, UPnP, SageTV Media Center

Keyboard support: Wired or Wireless USB keyboards (US keyboard layout)

Wireless Network support: 802.11 b/g/n networks; USB wireless network adapters listed below

Video Outputs: 1 HDMI, 1 Component, 1 Composite (Component & Composite via breakout cable)

Audio Outputs: Optical S/PDIF, HDMI, Left/Right analog audio output (analog audio output via breakout cable)

Remote Control: Includes infrared remote control with universal remote functionality (3 buttons can be programmed using infrared, compatible with most remote controls).

External IR Receiver: Optional external IR receiver can be purchased for mounting the HD Theater 300 behind a TV or in another room. Available here.

Maximum Number of SageTV HD Theaters when used as a media extender: Limited only by your home network bandwidth, each HD video stream may use 20 Mbps or more of home network bandwidth.

TV Set Requirements:
  • HDMI, Component or Composite input (NTSC or PAL)
  • Left and right audio input jacks, optical or HDMI audio input

Network Requirements:

  • One 10/100 RJ-45 port on a Router, Hub or Switch network (supports DHCP and static IP addresses)

    or

  • Direct connect from SageTV HD Media Extender to PC running DHCP server via cross over LAN cable (not supplied)

 Som i kan se er det ikke det der ser mest fancy ud, men heldigvis kan skifte therme til en anden og få det til at se lidt bedre ud.

Version 7 billeder: (18/11-10)
 
Main Menu
The Main Menu for SageTV provides quick access to PVR and Media Center capabilities, to setup recordings, playback files and access your stored media. The enhanced users interface allows for simple navigation and configuration is a breeze with the integrated Configuration Wizard.
   
Program Guide
The Program Guide shows upcoming programs by channel and time for up to two weeks. As you scroll through current and future programming, the relevant show information is shown across the top along with a Video Preview window if enabled. Current shows can be selected for immediate viewing and all detailed information for each show can be seen in the Program Information screen.
   
Online Video
Browse, search and watch all the latest online videos from YouTube, Google, Channels.com and hundreds of other podcasts from the comfort of your couch with SageTV Media Center V7. Enjoy the most popular online videos, news, movie trailers, TV show, comedy, music videos and more at the push of a button on your remote control.
   
SageTV Recordings
Sage Recordings provides quick access to all currently recorded shows. Currently recording shows are identified with a recording icon, Manual Recordings and Favorites have a bolded title. Shows recorded with SageTV's Intelligent Recording and Scheduling feature show up with standard text. Program Information for each show or group of shows is listed to the right and there are a number of different grouping and sorting options.
   
TV On-Screen Display
The On-Screen Display (OSD) is what you see when you are timeshifting your current recording or looking for the current information about a show. At the top is information about the currently playing channel or media file including the program information. The bar below shows where you are in the current recording. The white shows what you have watched, the green shows what has been recorded and waiting to be watched and the red shows what section wasn't recorded. By using the "Options" command in the OSD, you can get quick access to most Menus for SageTV.
   
Search
The Search menu in SageTV provide quick access to upcoming programs by Title, Person, and Keyword, along with the ability to search all videos, music, and photos. Selecting a TV search result will present you with the future airings to quickly mark shows for recording or adding them as Favorites.
   
Music
The Music feature of SageTV allows you to access your stored music files in any standard non-proprietary format. SageTV supports showing album art where files have been appropriately tagged using third-party software. The Music functionality of SageTV also provides search and playlist capabilities included imported playlists from other applications.
   
Photos
The Photos menu provides quick access to stored photos by folder along with Slideshow capabilities. Now you have access to your stored photos directly from your couch!
 
 
  • New for V7 - Redesigned User Interface
  • New for V7 - Automated Plugin System makes installing SageTV customizations simple
  • New for V7 - Seamless playback transitions from one show to the next
  • New for V7 - Automatic conversion of your Favorite recordings to other formats such as iPod, iPhone or H.264 MKVs
  • New for V7 - Advanced photo slideshow transitions using pans, zooms and fades
  • New for V7 - Support for BDMV folder (BluRay) playback on Windows (requires BluRay codecs to be installed)
  • OSDBrowse, search and watch all the latest online video from Google Video including movie trailers, TV shows, music videos and more.
  • Never miss your favorite TV shows and record multiple shows at the same time. (now in HD!)
  • Watch your TV when you want, not when it's on.
  • Skip through commercials in the blink of an eye.
  • Record in High Quality MPEG-2, H.264, MPEG-4 or DivX*.
  • Use your PC without realizing it's recording TV while gaming, playing music, surfing the Internet or more.
  • Record new shows automatically based on what you watch and record.
  • Watch shows on your TV, PC or both.
  • MusicAccess live or recorded TV, music and photos from anywhere with SageTV Placeshifter and a high speed internet connection .
  • Stream High Quality Live and recorded TV across your network with SageTV on any PC.
  • Access your Music collection quickly by Album, Artist or Playlists.
  • Customize SageTV with SageTV Studio.
 
Detailed Features of SageTV Media Center and SageTVClient Software:
  • Timeshift television in MPEG-2, H.264, MPEG-4 or DivX* (learn more)
  • Pause live TV (learn more)
  • Instant Replay (learn more)
  • Instantly skip through commercials
  • Personalized Intelligent Recording and Scheduling
    A SageTV exclusive that utilizes proprietary algorithms to determine your interests based on past viewing habits and automatically records programs for you.
  • Fully integrated programming guide** (learn more)
    Up to two weeks of programming data updated daily from the SageTV server allows you to view all your channels and shows. There's no need for a web browser to obtain this data, as with other providers. ( U.S., Canadian and European TV listings only)
  • One-Touch Recording (learn more)
    Find your favorite show and hit record. It's that easy!
  • SageTV Studio Development Kit (learn more)
    let's you customize or develop new applications for SageTV .
  • Multiple Tuner Support
    Record two or more shows at the same time! No limits to the number of tuners allowed.
  • HD Over-The-Air Tuner support.
  • Support for multiple formats across multiple tuners (can mix MPEG-2, H.264 and MPEG-4/DivX hardware encoders)
  • Favorites ManagerTM
    Never miss your favorite shows whether it's first runs, re-runs, or all episodes.  
  • Add Favorites by Title, Actor, Category and Keyword and link Favorites to specific channels
  • Search by actor, title or description and preview the results as you search
  • Browse upcoming shows by Category
  • Local DVD Playback
  • Library to organize your recorded TV, Music and other Video files
  • Browse your Music collection by Album, Artist or Song
  • Support for Album Art where songs are tagged appropriately
  • Playlist functionality for Music and Visualizations
  • Expanded support for music file types and playlists
  • Picture Library and Slideshow support
  • Integrated Weather reports
  • User Interface and OSD support for the TV-out of the PVR-350
  • Stream High Quality Live and recorded TV anywhere across your network
  • Simple "VCR-like" interface for time-based recordings
  • Full screen interface supports sitting on a couch using a remote control or mouse and keyboard, to select programs, change channels, and adjust the volume
  • Extensive Parental Controls
  • Power Management to support Standby and Hibernate modes with automatic wakeup for recordings
  • Works with any antenna, cable, or satellite provider
  • Infrared or serial control of your cable or satellite set-top box
  • View TV full screen on your PC monitor or watch a mini screen while you work
  • Connect directly to your TV with a video card with TV out or use the TV-out of the WinTV-PVR-350 card
  • Widescreen (16:9) TV support
    Zoom options, screen shifting, background overlay
  • Step-by-step Setup Wizard makes setup and configuration simple
  • Record your favorite TV shows and movies with DVD quality to your PC hard drive
  • Recorded video is fully DVD/CVD/SVCD compliant and ready to burn with your third-party software (learn more)

    Buy SageTV V7 today Buy

 
SageTV softwaren kan også fåes i en "SERVER" udgave til WHS.
I denne udgave er Mediacenter delen til brug lokalt på computeren, og det kræver så at man har en extender (f.eks. den nye HD300). Via Extenderen får man så stadig alle mediacenteres muligheder, men uden at skulle installer en masse "ekstra" på ens computer eller server.
Alt SageTV opsætningen kan så fortages via en extender, også selv om man bruger den "normale" SageTV Media Center.
Selv den normale  SageTV media center kan køre som service, så slipper du helt for at se på den på din computer.
 
 
En god ting ved SageTV Media Center er at DVBlink er understøttet og DVBlink har et værktøj til at ekspotere kanal liste.
/ EDIT : Der er nogle problemer med DVBlink og SageTV - SageTV arbejder på at rette dem.
Er rettet !
Jeg har nemlig i dag allerede en mediacenter (7MC), og her bruger jeg DVBlink sammen med mine HVR-930C tv tuner til DVB-C.
Så jeg regner faktisk med at jeg kan køre det side om side endtil at
SageTV til sidst tager helt over.
SageTV har taget 100% over, og jeg er ser mig ikke tilbage Smile
 
Jeg køre nu med Diamond 3.0 tema som er super flot og tillader en masse fin justering,
Se: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=86095&KW=&PID=955554&title=sagetv-trden#955554
 
Jeg håber at vi i denne tråd kan samle lidt danske erfaringer - Jeg vil hvertfald forsøge at beskrive mine.
 
Vigtige Oplysninger:

Strøm:
HD300 leveres med en strømforsyning som passer til 230V, men der skal bruges en adapter før det armikanske stik passer i en Dansk/EU stikkontakt.
 + Patriarken´s kone siger "at de kan fåes til ingen penge i Asiatiske supermarkeder...." Smile

EPG:
XMLTV Importer for SageTV er et godt værktøj til at "putte" ekstern EPG ind i SageTV hvis man ikke vil nøjes med det som ens tv udbyder sender med.
 
Guide:

Test:
 
 
 
 


Redigeret af Notfast - 17-Marts-2011 kl. 14:01
.....
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 13:34
Godt initiativ med tråden Wink
 
Det er fristende - især fordi man samtidig kan bruge ens gamle "extendere"; læs : pc'ere som klienter også. Det gør Sagetv til en af de mest fleksible løsninger.
 
Jeg tror dog jeg venter med at finde visa'et frem, til dig, og korsbæk har fået testet jeres bokse.
 
Findes der egentlig webinterface til Sage, til schedulering også ?


Redigeret af confused - 14-September-2010 kl. 13:40
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 13:38
Jeg har også bestilt en HD300 og er meget spændt på at se hvordan det kommer til at virke. Det som tiltaler mig meget er at der ikke er så meget opsætning når man bruger extendere istedet for tynde clienter. Og samtidig er der jo mulighed for at få et godt billede og god lyd. Som er noget af et problem på en PC.

Go ide med en tråd om Sagetv. Jeg skal nok også komme med mine erfaringer når jeg modtager min extender.
Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 14:02
Rigtig godt initiativ! Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer med HD300/SageTV software.
 
Er der nogen af jer der har vejledning til at få softcam til at fungere med SageTV? og her mener jeg både LIVETV og recorder af flere kanaler samtidig og evt. flere kanaler på samme MUX samtidig dog ikke absolut must.
 
Jeg fik svar på lign. spørgsmål i tråden http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85903&PN=3&title=klient-server-lsning-vurdering", men jeg vil meget gerne have lidt mere detaljeret beskrivelse hvis nogen har tid/lyst at dele med os :-)
Der foreslåes en løsning med noget software fra http://www.lmgestion.net/@en-us/4/22/90/article.asp og så DVBlink fra www.dvblogic.com , men kan det også fungere med deres V2 og ikke kun den gamle V1 som vel mangler noget i forhold til V2?
 
Smider lige nogle spørgsmål som der måske er nogen der kan svare på :-).
Kan man streame via internettet udover LAN? Og kan man mon f.eks sætte en HD300 til i et sommerhus hvor man holder ferie og på den måde få adgangen til alt derhjemme.
 
Findes der nogle extendere som understøttes som ikke er produceret af SageTV? hvis ja hvilken protokol kommunikerer de så via?
 
Håber deres GUI/Skin er blevet forbedret i den kommende version 7.
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af Korsbæk Korsbæk skrev:

Jeg har også bestilt en HD300 og er meget spændt på at se hvordan det kommer til at virke. Det som tiltaler mig meget er at der ikke er så meget opsætning når man bruger extendere istedet for tynde clienter. Og samtidig er der jo mulighed for at få et godt billede og god lyd. Som er noget af et problem på en PC.

Go ide med en tråd om Sagetv. Jeg skal nok også komme med mine erfaringer når jeg modtager min extender.


Der er en del opsætning jo.
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 14:28
Og så den klassiske... der er vel understøttelse for DVB undertekster? Også via extenderen?

Det ser ud til at min Fantec TV-FHDS kan blive skiftet ud snarest :-)

Og så lige et opklarende spørgsmål: Som jeg læser det, så kan man altså smide en DVD eller en Blu-Ray disk i sin server og så se den via extenderen, hvis man har AnyDVD HD installeret?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af chrlau5 chrlau5 skrev:

Rigtig godt initiativ! Jeg glæder mig til at høre om jeres erfaringer med HD300/SageTV software.
 
Er der nogen af jer der har vejledning til at få softcam til at fungere med SageTV? og her mener jeg både LIVETV og recorder af flere kanaler samtidig og evt. flere kanaler på samme MUX samtidig dog ikke absolut must.
 
Jeg fik svar på lign. spørgsmål i tråden http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=85903&PN=3&title=klient-server-lsning-vurdering", men jeg vil meget gerne have lidt mere detaljeret beskrivelse hvis nogen har tid/lyst at dele med os :-)
Der foreslåes en løsning med noget software fra http://www.lmgestion.net/@en-us/4/22/90/article.asp og så DVBlink fra www.dvblogic.com , men kan det også fungere med deres V2 og ikke kun den gamle V1 som vel mangler noget i forhold til V2?
 
Smider lige nogle spørgsmål som der måske er nogen der kan svare på :-).
Kan man streame via internettet udover LAN? Og kan man mon f.eks sætte en HD300 til i et sommerhus hvor man holder ferie og på den måde få adgangen til alt derhjemme.
 
Findes der nogle extendere som understøttes som ikke er produceret af SageTV? hvis ja hvilken protokol kommunikerer de så via?
 
Håber deres GUI/Skin er blevet forbedret i den kommende version 7.
DVBlink V3 understøtter også softcam Smile

Så med DVBlink's værktøj til at lave kanal liste til SageTV, og SageTV som understøtter dvblink's tuner - så er jeg sikker på at det virker som det skal.
Folk får jo softcam og dvblink til at virke sammen med 7MC - og jeg kan ikke se at det skulle være anderledes med SageTV.
DVBlink levere jo kanalerne uden kryptering.
 
Streame over internettet kraver at kan køber en licens til SageTV Placeshifter (1 pr. enhed man ønsker at bruge på samme tid - flere enheder kan bruge samme licens, men kun 1 af gangen pr. licens).
 
  • Placeshifter – Another use for the HD300 is as a placeshifter.  If you’re away from home, take along the HD300 and connect it to a TV and the internet and you can stream media from your home HTPC.  This is done by transcoding the content from the server based on the connection speed between the server and placeshifter, but it’s pretty nifty when you have a good connection.  And the smaller size of the HD300 makes this a much more viable option
  • The SageTV Extenders including the HD200 and now the HD300 extends your Home Theater PC (HTPC) to your TV using a consumer electronics device that is crazy-simple to set up and easy to use.  Support for DVDs (ripped or streamed) with menus, Blu-ray Disks (BDMV ripped or streamed), as well as the more difficult formats such as MKV, FLAC, files with subtitles etc just work.  All at a lower price than required with a full-blown HTPC computer.
     
    Jeg kender ikke andre ekstender som kan bruges end SageTV's egne.
    WDTV live bruger samme chipsæt/indmad - men HD300 har vidst mere hukommelse - om det er muligt at lave en tilpassede firmware ved jeg ikke.

    Kan kan dog altid bruge deres klient software på hvilken som helst pc i en LAN - Placeshifter er til når det skal være over internettet.
    .....
    Til top
    Notfast Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 28-April-2008
    Sted: Øst Jylland
    Status: Offline
    Point: 2875
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 15:33
    Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

    Og så den klassiske... der er vel understøttelse for DVB undertekster? Også via extenderen?
    Ja

    Det ser ud til at min Fantec TV-FHDS kan blive skiftet ud snarest :-)

    Og så lige et opklarende spørgsmål: Som jeg læser det, så kan man altså smide en DVD eller en Blu-Ray disk i sin server og så se den via extenderen, hvis man har AnyDVD HD installeret?
    Ja se mere nedenunder.
    Svaret står med Rød ovenover.
     
    http://www.geektonic.com/2010/08/sagetv-hd300-hd-theater-geektonic.html
    Extender – With the SageTV HTPC software installed on any computer in your home you can use the HD300 to view Live TV, recorded TV, DVD Movies, Blu-ray movies (with AnyDVD installed), videos, music, photos and online content from any TV connected to your HD300.  You can do nearly anything using the HD300 that you could do with a full-blown HTPC with less complication, no noise, little heat, and little power consumption.
    .....
    Til top
    Notfast Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 28-April-2008
    Sted: Øst Jylland
    Status: Offline
    Point: 2875
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 15:40
    Ønsker man Netflix og HULU skal man bruge PlayON som det ser ud lige nu.

    Hardware mæssigt understøtter HD300 muligheden for "native" at kunne køre Netflix og Hulu.
    SageTV har endnu ikke bygget det ind i firmware - ej har de direkte lovet det, men de har luftet idéen.
    .....
    Til top
    Badsted Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem


    Oprettet: 25-November-2004
    Sted: Ølstykke DK
    Status: Offline
    Point: 1042
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 16:56
    Jeg kunne ikke dy mig, så jeg har også bestilt én, inkl. SageTV software og en USB wireless dongle.
    Til top
    Notfast Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem
    Avatar

    Oprettet: 28-April-2008
    Sted: Øst Jylland
    Status: Offline
    Point: 2875
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 18:50
    Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

    Jeg kunne ikke dy mig, så jeg har også bestilt én, inkl. SageTV software og en USB wireless dongle.
    Smile
    Så er vi hvertfald 3 som er i samme båd hehe
    .....
    Til top
    mylle Se dropdown menu
    Guld medlem
    Guld medlem


    Oprettet: 08-Juli-2004
    Sted: Hjallerup, DK
    Status: Offline
    Point: 1299
    Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2010 kl. 19:01
    Hejsa,
     
    Hvad kommer i til at give med fragt osv? Det løber vel også noget told og moms oveni?
     
    Jeg synes dette ser super spændende ud. Har faktisk brugt sagetv engang men det er MEGET lang tid siden. Har rodet med Mediaportal de sidste 4 år og synes endelig det er ved at spille 100% (også med softcam)
     
    Hvad med afspilning ad feks mkv'er og m2ts filer med 24hz? kan den finde ud af det og selv skifte refresh rate? Hvad med subs fra blu-ray rips. mon også det virker?
     
    mvh
    Mylle
    Til top
     
     Besvar Besvar Side  123 32>
     
    Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu