|
|
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 32> |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Update !
SageTV V7.0.18 Release Candidate 2 is Ready!
Udsnit:
Getting close to being done with V7.0 now...estimating about 2 more weeks and then we'll be final.
6. Fixed support for Hauppauge HVR-930C - Testet og virker !
7. Fixes for DVBLogic support - Testet, og der er stadig en bug - bug oprettet. Jeg henter den lige nu :-) Redigeret af Notfast - 03-Oktober-2010 kl. 23:56 |
|
.....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Det lyder godt med DVBLogic supporten - har netop kørt dvblink i stilling.... dog indtil videre til 4therecord
![]() |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Den henviser nu til DVB-C listen i stedet for DVB-S, men den forsørger at importere kanal listen fra dvblink. Dette betyder at sageTv nu scanner dvblink kanaler med dvb-c standarden (efter hvad jeg kan se) og derfor finder sagetv ikke noget på den importeret kanal liste. Det ser ude til at kanal listen bliver importet rigtig nok, for jeg har 50 kanaler i dvblink, og sagetv prøver at tune 50 kanaler. Jeg har opretten en bug. |
|
.....
|
|
![]() |
|
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Er lidt i tvivl hvad der skal skrives i felter på sagetv web:
First Name: ok Last Name: ok Email Address: ok Phone Number: er det nødvendig? Address: ok City: ok State/Province: ? Other State/Province: Outside US Zip/Postal Code: Hvordan skrives det rigtig fx. 4200 eller DK-4200? Country: Denmark er PayPal en mulighed? STVBHD300 SageTV HD Theater 300 with SageTV Media Center for Windows Bundle $199.95 WIFI200 USB Wireless b/g/n Adapter for HD Theater $29.95 RCEXT300 External IR Receiver for HD300 $7.95 x2 $15.90 STPHD300 SageTV HD Theater 300 $149.95 Total: $395.75 uden fragt skal der flere ting til for at bruge det som TV-server? |
|
![]() |
|
![]() |
Brug ikke ÆØÅ, men i stedet AE, OE, AA (ae,oe,aa) - De amerikaner forstår ikke vores ÆØÅ.
![]() Redigeret af Notfast - 04-Oktober-2010 kl. 10:38 |
|
.....
|
|
![]() |
|
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Notfast tak for info
Har bestilt, så nu må vi se om jeg bliver glad for det ![]() Har du fundet en løsning på ONTV? Kan man ikke bruge program uden dvblink? vis jeg bruger en TV server der sender ud til klienter? |
|
![]() |
|
![]() |
SageTV kan bruge din(e) tvtuner direkte - det er sådan mit system køre lige nu med alle 4 Tvtuner- SageTV softwaret deler så tv signalet ud til alle ekstenderne
![]() Her er der ikke behov for andet en SageMC eller SageTvserver Ang. ONTV, så har jeg ikke har tid til at rode med det endnu. |
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
STP-HD300 Beta firmware version "20101005 0" is now available for testing.
To use beta firmware:
While using the HD300 as a Media Player (standalone mode), use the remote's number pad to enter the code 2382 ('beta') on the HD300's Settings -> System Update menu in order to tell it to look for the beta version. For help about how to update the firmware, see the HD300's manual (found in the box the unit came in or or it can be downloaded: SageTV_HD300_Manual.pdf; Right click & choose "Save Target As..."). See p. 10's "Installing a firmware update" or p. 11's "Configuration Reset Procedure", which now has a menu where you can choose to Reload Firmware. Updating the HD300 firmware is also covered in this FAQ. The above method is faster, but you can alternatively use that manual's "Configuration Reset Procedure" to load the firmware from the SageTV server or from a USB drive using these download links, remembering to rename the files to match the manual's instructions: http://download.sage.tv/firmware/stp300-20101005-0.ver http://download.sage.tv/firmware/stp300-20101005-0.bin Submit any bugs you find to here please: http://sagetv.com/bugs.html Forum posts about this firmware should be posted to the Private SageTV Software Beta Forum forum. Changes for beta version 20101005-0 include the following: Core changes:
Media Player (Standalone) UI changes:
When using the STP-HD300 as a SageTV media extender, it is recommended that SageTV server beta v7.0 or newer be used. http://forums.sagetv.com/forums/showthread.php?t=50840
Nederest på overstående side.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Spændende - jeg synes dog ikke man hører så meget til jeres erfaringer med boksen indtil videre - kører det bare smooth ?
Jeg venter stadig spændt på at modtage min egen boks.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Jeg har brugt den både i stand alone og ekstender "mode".
Stand alone, er hvor jeg har brugt den mindst - men jeg oplever den som værende en god klasse over min Xtreamer, som jeg faktisk er glad for. Den har end til nu kunne spille alt det jeg har prøvet - men jeg har altså heller ikke det mest mærkelige i hele verden. I ekstender mode er jeg rigtig glad for min HD300, den er ret nem at betjene.
Man skal lige finde ud af SageTv metode til at gribe tingende an - men jeg er lige så glad for at bruge min HD300 til at se TV med som Win7MC (Jeg er rigtig glad for Win7MC til TV, men syntes at Win7MC er dum til film). Til Film i ekstender mode er jeg ved rigtig glad for min HD300, det er nemt at vælge film med standard opsætningen. Så jeg er godt til freds på "jydsk", om mangler et TV mere så jeg kan få gang i begge mine HD300.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() |
hvad angår boksen så er der nogle problemer med at afspille ting i pal da den kun vil afspille i 60hz lige nu men når den nye beta firmware kommer så skulle det være muligt at afspille pal igen. Så venter spændt på den nye firmware. Men ellers synes jeg at den virker rigtig godt. Det virker også fint med at den sender en WOL pakke som vækker serveren.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Se den nyeste firmware - den virker og problemet er løst - jeg har prøvet alt muligt PAL, og den har fanget det hele rigtigt. |
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 89101112 32> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |