|
|
Besvar ![]() |
Side <1 1213141516 32> |
Forfatter | |||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
||
Uanset om der er forskelle er det vel feltet episode-num, der er interessant, og der ser ONTV.dk ud til at være de bedste data. (både nr og antal)
DR sætter oplysningen i sub-titel, men også udsendelsenr i episode-num.
Begge udgaver er vel egentlig anvendelige... |
|||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Jeg tror måske mit "problem" har været, at MP ikke udnytter ontv.dk's epg data "rigtigt", hvorfor DR's episode visning fungerer bedre. Det gælder både for MP og MP sammen med Argus / 4therecord. Men nu er vi nok lidt off topic
![]() |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
||
http://wiki.xmltv.org/index.php/XMLTVFormat
Feltet episode-num kan også indeholde entydig identifikation af programmet..
(se eks. ovenfor)
Det ville være det bedste, så behøvede der ikke være tvivl om hvilket program, det var. Men disse EPG-data levereres næppe systemtatisk...
Men det skulle være den slags EPG-data, der skulle til for at kunne administrere optagelser præcist...
|
|||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Jeg har, som lovet tidligere i dag, lavet et lille program, der henter ontv's (eller andres) xmltv data fra deres hjemmeside, og gemmer dem som en fil til import i diverse mediecenter software.
Du finder det her : http://78.156.122.18/getONTVasFile.zip
Læs ReadMe.txt
![]() PS. programmet kræver sikkert .net 2.0 runtime for at køre, men mon ikke de fleste er med på "vognen" her. Redigeret af confused - 12-Oktober-2010 kl. 20:30 |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Ja så har jeg prøvet dit program confused, jeg prøvet at starte det og det kom op med fejl "Programmet er hold op med at fungere" noget i den retning.
tak for du gider bruge så meget tid på det. Men har nu via EPG Grabber fået lavet en en xlm fil. for DR. Men det ville også være lækkert med en til ontv. |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
Prøv denne : http://www.birtles.org.uk/xmltv/
Den virker med ONTV hos mig
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
Når den bare spiller, så skal den bestemt med på forsiden.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvilken vers. af Windows bruger du ? og hvad har du skrevet i konfigurationsfilen ?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Jeg Har prøvet på win7 32 og 64 bit, jeg når ikke at skrive noget i konfigurationsfilen den står åben et øjeblik uden jeg kan skrive noget der efter forsvinder den.(både som adm. og uden) Har prøvet http://www.birtles.org.uk/xmltv/ som notfast forslår, der fik jeg lavet xlm fil til ONTV Har nu en til DR og ONTV, når man ser i filen står tid sat til +0200 skal den ikke være +0100 ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg forstår ikke hvad du mener med at du ikke når at skrive noget i konfigurationsfilen - filen skal åbnes og tilrettes inden du kører programmet.
Har du pakket alle filer ud til en mappe inden du forsøger at køre programmet ?
Mht. xml filen, bør mediecenter softwaren egentlig kunne tage højde for tidsforskellen. Er der ikke indstillinger til den slags i SageTV ?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har ikke gravet i hvad det er der sker.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Dansk sommertid svarer i øvrigt til UTC+2 så hvis der regnes udfra UTC såååå....
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1213141516 32> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |