|
Salg af Devialet Phantom Silver + Dialog |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mixart ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Hobro Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak tak :) Kunne være vi skulle holde en ny sammenligning for hyggen skylden. Nu har jeg også stander osv og er flyttet tilbage til Hobro fra Haderslev :)
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Det kunne da være fedt. Du skal være meget velkommen. Af gode grunde kan jeg ikke tage mit med til Hobro
![]() Mit er næsten uændret siden sidst, dog har jeg flyttet mine subs, og fået lidt bedre dyb-bas, dog primært i film man hører det. Så har jeg også lavet lidt forbedringer i delefilteret. |
|
![]() |
|
mixart ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2014 Sted: Hobro Status: Offline Point: 110 |
Haha, det er også forståeligt nok. Det må vi lige få arrangeret i den nærmest fremtid. Jeg har pt. kun 1 Phantom Gold, da jeg skal have sparet op til nr. 2 efter jeg solgte mine Phantom Silver, så kan lige skrive privat, når det bliver aktuelt. Tænker det sker indenfor et par måneder. Okay spændende, det ser jeg frem til :)
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Argh OK, det er også lidt en udskrivning for sådan 2. Det bliver da fedt og få nummer 2 så. Nå men du siger bare til, så sørger jeg for og have et par kolde og noget kage klar
![]() |
|
![]() |
|
Phantom Gold
Redigeret af armani-thomas - 19-Marts-2017 kl. 09:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |