|
Salg af diverse ting |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
guffi-vp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2012 Sted: Vinderup Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker så skulle det være fikset
|
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Byder så de 450 pp for den Dream Boks. 800HD.
Mvh. Snedsted |
|
![]() |
|
guffi-vp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2012 Sted: Vinderup Status: Offline Point: 35 |
det er noteret hvis du sender mig en mail med dine oplysning til Guffi@hotmail.com
så skal jeg nok sende konto info og alt det der høre til
|
|
![]() |
|
Nicolai-S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Struer Status: Offline Point: 42 |
Er der fødder til skærmene, synes det ser ud som om der ikke er... ellers snyder billedet bare meget? Har du et godt bud på dem alle, så henter jeg dem med det samme, hvis der er fødder til.
|
|
Panasonic TX-42G20 - Onkyo TX-SR308(Beovox CX100/CX50) - Raspberry Pi(Openelec)
|
|
![]() |
|
der er desværre ingen føder til har jeg helt glemt og skrive de har nemlig alle været væg ophængt
men 300 så er det dine med det samme det er da et super godt bud Redigeret af guffi-vp - 11-August-2014 kl. 18:41 |
|
![]() |
|
Nicolai-S ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Struer Status: Offline Point: 42 |
Så springer jeg over, jeg kan desværre ikke bruge dem uden fødder. Men held og lykke med salget.
|
|
Panasonic TX-42G20 - Onkyo TX-SR308(Beovox CX100/CX50) - Raspberry Pi(Openelec)
|
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
Hej Guffi-vp Da du ikke har svaret på din mail, skriver jeg her. Du må gerne sende et track & Trace på den Dreambox du har sendt til mig. Mvh. Snedsted |
|
![]() |
|
er sendt nu :) da mail var slået fra på mobil (ferie :)
|
|
![]() |
|
Mange tak.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hej Guffi. Jeg giver gerne 300,- for skærmene hvis du kommer sydover på en indkøbstur over grænsen og kan have dem med :-)
Mvh BS
|
|
![]() |
|
gør jeg meget sjældent desværre :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |