recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af Harman/Kardon AVR 635 + System Audio 1750
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af Harman/Kardon AVR 635 + System Audio 1750

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krolle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krolle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg af Harman/Kardon AVR 635 + System Audio 1750
    Sendt: 15-Januar-2015 kl. 22:42
Hej på recordere.dk!

Jeg tillader mig lige at forsøge herinde engang, da jeg skal af med mit elskede gods, og hører derfor forsigtigt hvad folk ville mene nedenstående er værd. Det er dog imod min gode vilje, men da jeg er blevet gift, er min selvstændighed taget fra mig Shocked

Harman/Kardon AVR 635 inkl. Harman/Kardon DVD31 - Pris ???
Købt i 2005. Nypris på kr. 9.999,- (+2.999,- for DVD31).
Receiver er i flot stand og fungerer fint, bortset fra den ene lydkanal (CD) er defekt. Alt andet fungerer upåklageligt.
Kvittering haves.

Højttaler, System Audio 1750, 180 W, passiv - Pris ???
Sættet er købt i 2005. Nypris kr. 5.999,-/stk.(vejledende stk.pris, vejl sætpris 11.998,-)
Yderst velholdte, velspillende og alsidige højtalere.
Sandkammer er fyldt.
Kvittering haves.

Hvad kan det koste? Byd gerne Big smile

Sælger naturligvis både samlet og enkeltvis hhv. receiver og højtalersæt (højtalere ikke enkeltvis).

Mvh.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu