|
Salg af Harman/Kardon AVR 635 + System Audio 1750 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2015 kl. 22:42 |
Hej på recordere.dk!
Jeg tillader mig lige at forsøge herinde engang, da jeg skal af med mit elskede gods, og hører derfor forsigtigt hvad folk ville mene nedenstående er værd. Det er dog imod min gode vilje, men da jeg er blevet gift, er min selvstændighed taget fra mig ![]() Harman/Kardon AVR 635 inkl. Harman/Kardon DVD31 - Pris ??? Købt i 2005. Nypris på kr. 9.999,- (+2.999,- for DVD31). Receiver er i flot stand og fungerer fint, bortset fra den ene lydkanal (CD) er defekt. Alt andet fungerer upåklageligt. Kvittering haves. Højttaler, System Audio 1750, 180 W, passiv - Pris ??? Sættet er købt i 2005. Nypris kr. 5.999,-/stk.(vejledende stk.pris, vejl sætpris 11.998,-) Yderst velholdte, velspillende og alsidige højtalere. Sandkammer er fyldt. Kvittering haves. Hvad kan det koste? Byd gerne ![]() Sælger naturligvis både samlet og enkeltvis hhv. receiver og højtalersæt (højtalere ikke enkeltvis). Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |