|
salg af Macbook pro |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2015 kl. 15:33 |
Hej
Jeg har en Macbook pro fra Januar 2013 som jeg ikke bruger mere og derfor vil sælge. Den er købt via GF forsikrings butik. Den er derfor over 2 år gammel og har ikke kvitteringen på den mere. Byd løs og den befinder sig i Herning.
|
|
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil nok være en god ide at komme med nogen specs på maskinen.
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
hehe ja det kan der være noget om...
Nå nu fik jeg så tjekket det og det er følgende macbook pro 13" macbook pro mid 2012 2.9 ghz i7 processor 8 gb 1600mhz ddr3 ram Intel hd 4000 grafikkort med 1024 mb ram 750 gb harddisk dvd brænder. |
|
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Har vi en MP... Vil helst ikke skambyde..
|
|
![]() |
|
Nej det er der ikke men jeg forbeholder mig lige retten til at ikke sælge hvis der fx kun er en der byder 2.000 så er den mere værd for mig at beholde :)
|
|
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Byder så 2500.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
2550
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Mon ikke GF shoppen har en ny kvit de kan lave?
|
|
![]() |
|
joni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
2600
Redigeret af joni - 01-Februar-2015 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
3000
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Jo det regnede jeg også med de havde, men de svarer ikke på mails så har opgivet at få den tilsendt, og da den er ældre end 2 år har det heller ikke nogen betydning da der ikke er noget garanti på.
|
|
|
|
![]() |
|
Nå kan se at interessen ikke er så stor så dropper salget af den og beholder den selv. Kan jeg på nogen måde slette denne tråd?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |