|
Salg af projektor+tilbehør |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nNn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2014 Sted: Brabrand Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2014 kl. 00:32 |
a jeg flytter i en mindre lejlighed, hvor der ikke er plads til at have en projektor, har jeg valgt at sælge min Epson EH-TW3200.
Projektoren er lidt over 1,5 år gammel og står som ny. Jeg har også et 120 tommers Elite Screens lærred, et ophæng og HDMI-kabel, som passer til setupet. Samlet nypris: 9081kr Epson EH-TW3200: 7 289,00kr Elite Screens Manual Series M120UWH2: 1.197,00kr DELTACO HDMI-HDMI v1.4 5m: 96,00kr Matsui MATBPM1 projektorbeslag: 499kr Samlet HBO: 4000kr |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mange timer har projektoren kørt?
|
|
![]() |
|
tnielsen360 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 23 |
Intersseret, men hvor i landet
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
Måske i Brabrand. |
|
![]() |
|
tnielsen360 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 23 |
Måske ?
|
|
![]() |
|
Det er ikke til at vide om sælgers info under brugernavnet er opdateret. |
|
![]() |
|
nNn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2014 Sted: Brabrand Status: Offline Point: 8 |
Den har kørt 2389 timer og befinder sig i Aarhus, nærmere 8220 Brabrand
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
PM sendt
![]() |
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
500kr budt for lærred hvis det sælges seperat :-)
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
2500 budt for projektor og beslag hvis det sendes til København forsvarligt. Kabel behøves ikke.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
hej, umiddelbart stærkt interesseret i hele pakken til 4 Kilo.
Hvor bred er lærredet dog. Skal lige have målt om der er plads mellem højtalerne Pft Henrik
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Hmm Frederik lyder ikke til, at du er særlig interesseret i at sælge,
siden du ikke gider at besvare min pm som du læste i går eftermiddags og hvis det er fordi den er solgt, så burde du vel meddele os det, så vi ikke behøver at bruge tid på at skrive i denne tråd ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |