|
Salg af UE55D8005 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
- indrømmet, jeg forstår ikke helt disse hvad-tror-I-jeg-kan-få-for-mit-grej - tråde......hvor det er det samme som sker hver gang; trådstarter bliver skuffet og står uforstående overfor ( & nogle gange endda fornærmet), når grejet bliver vurderet lavere end hvad man havde håbet på.....
Hvorfor pokker bruger man ikke i stedet enegien på at oprette en annonce med den pris man ønsker......og bliver det ikke solgt, ja, så justerer man prisen ned til der kommer en Køber. Eller tager det af markedet, fordi man ikke vil sælge til den pris som markedet tilsyneladende vil betale for det. ...og, No offence kære med-debattører, det er altså helt ligegyldigt hvad at I/Vi mener at en given ting er værd - det som det handler om, er hvad Én "derude" ønsker at betale! ( - og det kan være en såvel højere som lavere pris, end hvad man selv tror)
Redigeret af JesA - 03-Maj-2016 kl. 08:26 |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Mit bud på de 3.500 kr er ikke en pris jeg vil give. Det er en pris jeg ville sætte det til hvis jeg var ham.
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 40 ![]() -- ![]() Oprettet: 23-November-2009 Status: Offline Point: 0 |
|
Tja... Jeg fik bekræftet at min pris var rimelig tæt på, ville da have været ked af at have sat det til 4000, hvis det mod al forventning kunne koste 7000.... Jeg tror ikke nogen havde sagt noget til det på DBA
|
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
|
Emil M; hvad er det at du har fået bekræftet ? - har du fået solgt TV'et ??
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 40 ![]() -- ![]() Oprettet: 23-November-2009 Status: Offline Point: 0 |
|
Du kan vel læse hvad jeg skrev i stedet for at være flabet :-)
|
||
![]() |
||
|
- flabet ?!!??....Jeg spørger til hvad det er som du har fået bekræftet, og om du har fået solgt TV'et - hvad flabet er der i det ?
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Nu skrev Emil jo:
Sagt på en anden måde: Emil fik bekræftet at hans tv var omkring de 2500 - 3500 kr værd altså "Rimelig tæt på" hans 4.000kr. Hvilket jo er fint. Fordi hvis folk her inde havde sagt at det var mere værd så ville det jo være dumt at sætte det til salg for 4000 kr. Så når du spørger hvad han har fået bekræftet og om det er blevet solgt. Så kan jeg også kun opfatte det som sarkastisk/flabet. Især efter den galde du lukket ud i forrige besked. |
||
|
||
![]() |
||
|
kenneth85/Emil M o.a.; beklager om mine spm. virkede flabede/provokerende - det var faktisk ikke sådan ment. Som jeg ser det, så har Emil fået bekræftet at der er en håndfuld brugere på dette site - som i øvrigt intet ønske har om at købe hans TV - som mener/tror at det kan indbringe kr. 3.000 plus/minus Kr. 500
- dette er jo ingenlunde en "bekræftelse" på hvad at TV'et reelt kan indbringe. Hvilket blot bekræfter min uforståenhed overfor disse tråde.. Men om TV'et vitterligt var solgt til kr. 3.000, ville det naturligvis give en anden kontekst til hvad at det var Emil havde fået bekræftet ...og oprigtig talt, man må vel nok give udtryk for sin uforståenhed overfor div. ting/indlæg, uden at man skal blive beskyldt for at "lukke galde" ud.. :( - jeg redegør jo hvorfor at jeg mener som at jeg gør....
|
||
![]() |
||
|
Selvfølgelig må du give udtryk for uforståenhed, komme med kommentare, holdninger mm. Men lige så vel må vi vel også fortælle hvordan vi opfatter det du har skrevet. Jeg opfattet dit første inlæg i denne tråd som galde du lige havde brug for at komme ud med. Og det er da også helt fair. det kan vi alle have noget af engang imellem. Jeg har det tit :D At sige at vi tror det kan indbruge 3000 kr +/- er da en bekræftelse. Hvorfor mener du ikke det er relevant? Når man opretter en tråd hvor man spørger til hvad folk tror noget er værd. Så er der selvfølgelig nogle folk der skriver hvad de vil give. evt med henbilk på måske at købe det. Men jeg vælger at tro på at de fleste tænker, hvad ville jeg gerne give hvis jeg stod og manglet denne vare? Og hvis Emil M, har en ide om at hans smerte grænse er 4.000 kr og derfor tænker at sætte det til salg til 4.500 kr måske. Så er det da meget rart at blive bekræftet i at det måske er lidt i overkanten. Tænk hvis de fleste mente det var de omtalte 7.000 kr værd. Så er det da pisse træls, for at sige det på jysk, at tabe de penge. Men jeg vil give dig helt ret i at der er mange der bliver skuffet, fornærmet med mere når de får svar. Men det er jo ikke vores andres skyld. Med mindre der er en klaphat som fx skriver at det han vil have vurderet er lort fordi det er Apple eller sådan noget. Det kan man jo vitterligt ikke bruge til noget som helst. :-) Tak for din uddybelse. Om ikke andet så er er jeg da glad for at se en forklaring på hvorfor jeg måske har tolket det anderledes end det var ment. :-)
Redigeret af kenneth85 - 03-Maj-2016 kl. 10:00 |
||
|
||
![]() |
||
|
kenneth85; fair nok, jeg forstår hvad at du mener. ( - og er glad for at du også har en lille forståelse for hvad jeg mente i min "indgangs-mail" i denne tråd)Og anerkender trådstarters behov for at oprette tråden. ( - uden dog at "forstå" - men det er heller ikke nødvendigt for at anerkende :) )
|
||
![]() |
||
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
|
Et 5 år gammelt Samsung tv kan gå i stykker i morgen og udviklingen går stærkt. Så jeg vil vurdere du på en god dag kan få 3000 kr. for det, fordi det er 55". Havde det været 46" havde det nærmest været værdiløs.
|
||
![]() |
||
And.- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 71 |
|
Jeg har lige selv solgt et D8005 55" for 4500kr på DBA.. Der var sindsyg mange der ringede på det ..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |