|
Salg af Yamaha MX-1000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svend1111 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2013 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2013 kl. 18:55 |
Hej hvad kan man få for en effektforstærker Yamaha MX-1000
Den er i god stand...? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100.-
Eller kom med lidt flere oplysninger om forstærkeren. F.eks. Beskrivelse af data, farve, alder osv |
|
![]() |
|
svend1111 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2013 Status: Offline Point: 74 |
Jamen den er i fin stand er blevet budt 4000kr vil skyde på den er 15år ca men i fin stand og nye lytter i..
|
|
![]() |
|
Ingen der kan hjælpe..?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
Hvis den er 15 år gammel og du er blevet budt 4000 er det så ikke bare at sælge
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jo er det måske nok ville bare hører om der var nogle kloge hoveder som kunne hjælpe om det var den rette pris.. Så søger jeg en god sourrondforstærker og hvad ska men købe der vil max give ca 5000kr
Har set lidt på denon avr-4308 er det noget der virker..? |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Check evt. Ebay, der er nogle til salg mellem 10-13.000 kr. Ebay priser er dog som regel en del højere end hvad du kan få i dk. Men kr. 4.000 lyder måske lige i underkanten. Det er jo en meget kraftig forstærker og vist en ganske god, hvad jeg kan google mig frem til.
Held og lykke med salget. |
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Hej!
Den med de store røde VU-metre ? MX-1000 er fra først i 80érne... altså omkring 30 år gammel ! Pris i dag: foræring < 500,- kr. P.S. MX-10000 - er en helt anden snak ! så passer priserne i snakker om meget bedre ![]() Så for en god ordens skyld, skal vi lige have styr på 0´erne ![]() Bond
![]() Redigeret af bbond - 26-December-2013 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
MX-10000 ![]() MX-1000 ![]() Bond ![]() Redigeret af bbond - 26-December-2013 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Prisen i dag kan da aldrig blive foræring < 500 kr., når han allerede er blevet tilbud kr. 4.000.
Jeg er ikke den store yamaha-expert, men har en del vintageudstyr selv, og den er langt mere værd end kr. 500. Om prisen er den rigtige på kr. 4.000 eller om du kan få mere er svær. Brug noget tid på at undersøge det. Spørg evt. her: http://vintagehifi.dk/ |
|
![]() |
|
Jeg har købt 2 stk. brugt, for adskillige år siden til mine børn... den ene fik jeg foræret, den anden mener jeg lå i 450,- kr.... begge i god stand og spiller u-påklageligt den dag i dag ![]() Budet på 4.000,- eller E-Bay priserne... må være for en MX-10000 ![]() Bond
![]() |
|
![]() |
|
Så har du gjort rigtig gode køb.
De to jeg fandt på ebay er en mx-1000, der er billeder. Den ene som er til salg er dog fra en forhandler og prisen er meget høj. Prisvurderinger af vintage-udstyr er svær, jeg mener dog stadig den er mere værd end kr. 500. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |