|
Salg aflyst: Pio PDP-428XD |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeps.. Klaus (med 427XD, der har samme "features") |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
Og det forklarer vel så også den manglende interesse for "TV", selvom billedkvalitet er OK.
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Ja, men en væsentlig bedre monitor end dit 427XD
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Jeg kunne såmænd godt være interesseret i at opgradere for 1000 kroner. Men det skal passe med at der vil sælges til den pris og at jeg er i nærheden af Amager, så jeg kan taget det med hjem
1500 er i overkanten til mig. Jeg kan jo risikere at det dør 5 minutter efter jeg har sat det til med den alder det har. Klaus |
||
![]() |
||
|
Enig, den har Kuro panel og jeg er også fristet. "Matematikken" i den er ikke bedre. Klaus |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Rent funktionelt er de jo nærmest ens, men billedet er nu en del bedre på 428XD. Vi har faktisk stadig et 427XD i familien, men jeg kan nu snildt se forskel i billedet
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Jeg skal da også lige gentage, at ud over et fremragende billede, så har Pioneer PDP-428XD også et glimrende lydsystem i og med, at der er indbygget en "Soundbar" under selve panelet. En egenskab som typisk ikke findes så ofte i en fladskærm.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan kun give Hother ret - lyden er ganske god i Pioneer skærmene!
Klaus |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Billedkvalitet på billedrørs tv var da også ok, men ville aldrig købe et sådant i dag
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |