|
Salg: Velodyne DD-15, 15" aktiv subwoofer! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
toffo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2013 kl. 14:32 |
Hej med jer!
Jeg har denne subwoofer til salg, som jeg ikke rigtig får brugt. Desværre. Den er simpelthen for voldsom til mit forbrug. Det var lidt et impulskøb... Den er købt hos AV-Connection som demo model d. 3/9-2011 (lidt reklamationsret endnu) Kvittering haves selvfølgelig. Nyprisen for den var vist omkring 25.000kr. Men jeg er en ivrig handelsmand og jeg fik en demo model af denne til 13.200kr, som det fremgår af kvittering. Jeg håber der er nogen interesserede herinde. For jeg synes det er synd at den bare står og samler støv. Der er lidt overfladiske ridser i lakken. Ikke noget gennemgående, så det er vildt tydeligt. Jeg skal nok få taget nogle billeder til jer. Der medfølger som udgangspunkt kun fjernbetjening og strømkabel til enheden. Jeg skal nok se om jeg kan finde det resterende tilbehør. Kabler og den slags. Jeg husker dog vagt hvad der fulgte med enheden. Det kan ikke være meget der mangler. Jeg ved ikke om denne anmeldelse kan bruges, da det er IKKE-PLUS versionen jeg sælger, men det var det bedste jeg lige kunne finde i skrivende stund: http://www.avforums.com/review/Velodyne-DD15-Plus-Subwoofer-Review.html Håber det har interesse. Jeg har ikke en mindstepris endnu. Så alle er velkomne til at byde. I er vel voksne mennesker, så jeg håber ikke der kommer for mange skambud på min subwoofer. Subwooferen befinder sig i 2665 Vallensbæk strand. Jeg kan nok godt smide den på bagsædet og køre den ud. Men det bliver ikke alt for langt. Den er sindssygt tung. Redigeret af toffo - 09-August-2013 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej,
der bør være et mikrofon kabel med ? (til kalibrering) |
|
![]() |
|
toffo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Hifibo - Helt sikkert! Jeg leder lige efter ekstra udstyret. Der er en kasse med lidt af hvert. Jeg skal bare finde den. Jeg er flyttet 3 gange siden jeg fik subben og håber ikke det er blevet efterladt et sted.
Jeg giver lyd her i tråden :)
|
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Hvad er målene på den?
Og hvad har ca. Forventet af pris for den.? |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Nsane206 - 45cm bred, 44cm dyb og den vejer godt til.
Havde håbet på 10.000kr. Det er jo en auktion så i skal have lov til at byde over hinanden. Lad mig lige finde tilbehøret før jeg finder den endelige pris :)
|
|
![]() |
|
Jeg kan simpelthen ikke finde det tilbehør. Jeg har dog aldrig brugt mikrofonen til noget. Jeg anede ikke engang der var en. Jeg har en ide om hvor det er, men det er helt ovre i den anden del af danmark, i Vestjylland. Desværre! Så jeg må jo sænke prisen tilsvarende.
Men denne subwoofer rykker fuldstændig åndssvagt meget. Den klarer så dybe toner som jeg aldrig har følt magen til før. Så den kan sgu levere. Jeg behøvede ikke alt muligt kalibreringshalløj. Jeg tog den bare på gefühl :)
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Kalibrering er jo også kun for at indstille højtaleren til rummets akustik - Det er nødvendigt uanset kvaliteten af højtaleren.
Beklager for OT.
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
starter med et bud på 6000kr afhentet som den står nu uden tilbehør..
Så er Aktionen da igang... |
|
![]() |
|
Jeg har et bud på 8000kr som jeg har takket ja til. Så auktionen er lukket indtil videre :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Den nævnte Velodyne har faktisk et ret så avanceret kalibreringssystem, så det ville være synd at være uden mikrofonen. Men mon ikke en sådan kan købes i løs vægt hos importøren - som ejes af CSN Teknik. Man kan da sende ham en mail.
![]() Redigeret af Hother - 10-August-2013 kl. 14:10 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Jeg sælger den til de 8000 til den køber der har skrevet til mig her på siden. Venter bare lige på at vi får aftalt det praktiske. Så er den afsat :)
Og ikke mere OT tak.
|
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |