recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg: Velodyne DD-15, 15" aktiv subwoofer!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg: Velodyne DD-15, 15" aktiv subwoofer!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg: Velodyne DD-15, 15" aktiv subwoofer!
    Sendt: 09-August-2013 kl. 14:32
Hej med jer!

Jeg har denne subwoofer til salg, som jeg ikke rigtig får brugt. Desværre. Den er simpelthen for voldsom til mit forbrug. Det var lidt et impulskøb...

Den er købt hos AV-Connection som demo model d. 3/9-2011 (lidt reklamationsret endnu)

Kvittering haves selvfølgelig. Nyprisen for den var vist omkring 25.000kr. Men jeg er en ivrig handelsmand og jeg fik en demo model af denne til 13.200kr, som det fremgår af kvittering.

Jeg håber der er nogen interesserede herinde. For jeg synes det er synd at den bare står og samler støv. Der er lidt overfladiske ridser i lakken. Ikke noget gennemgående, så det er vildt tydeligt. Jeg skal nok få taget nogle billeder til jer.

Der medfølger som udgangspunkt kun fjernbetjening og strømkabel til enheden. Jeg skal nok se om jeg kan finde det resterende tilbehør. Kabler og den slags. Jeg husker dog vagt hvad der fulgte med enheden. Det kan ikke være meget der mangler.

Jeg ved ikke om denne anmeldelse kan bruges, da det er IKKE-PLUS versionen jeg sælger, men det var det bedste jeg lige kunne finde i skrivende stund:
http://www.avforums.com/review/Velodyne-DD15-Plus-Subwoofer-Review.html

Håber det har interesse. Jeg har ikke en mindstepris endnu. Så alle er velkomne til at byde. I er vel voksne mennesker, så jeg håber ikke der kommer for mange skambud på min subwoofer.
Subwooferen befinder sig i 2665 Vallensbæk strand. Jeg kan nok godt smide den på bagsædet og køre den ud. Men det bliver ikke alt for langt. Den er sindssygt tung.

Redigeret af toffo - 09-August-2013 kl. 14:37
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2007
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 15:58
hej,
der bør være et mikrofon kabel med ? (til kalibrering)
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 18:11
Hifibo - Helt sikkert! Jeg leder lige efter ekstra udstyret. Der er en kasse med lidt af hvert. Jeg skal bare finde den. Jeg er flyttet 3 gange siden jeg fik subben og håber ikke det er blevet efterladt et sted.

Jeg giver lyd her i tråden :)
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 18:36
Hvad er målene på den?
Og hvad har ca. Forventet af pris for den.?
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 20:12
Nsane206 - 45cm bred, 44cm dyb og den vejer godt til.

Havde håbet på 10.000kr. Det er jo en auktion så i skal have lov til at byde over hinanden. Lad mig lige finde tilbehøret før jeg finder den endelige pris :)
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 21:26
Jeg kan simpelthen ikke finde det tilbehør. Jeg har dog aldrig brugt mikrofonen til noget. Jeg anede ikke engang der var en. Jeg har en ide om hvor det er, men det er helt ovre i den anden del af danmark, i Vestjylland. Desværre! Så jeg må jo sænke prisen tilsvarende.

Men denne subwoofer rykker fuldstændig åndssvagt meget. Den klarer så dybe toner som jeg aldrig har følt magen til før. Så den kan sgu levere. Jeg behøvede ikke alt muligt kalibreringshalløj. Jeg tog den bare på gefühl :)
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 21:39
Kalibrering er jo også kun for at indstille højtaleren til rummets akustik - Det er nødvendigt uanset kvaliteten af højtaleren.
Beklager for OT.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 10:12
starter med et bud på 6000kr afhentet som den står nu uden tilbehør..

Så er Aktionen da igang...
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 13:44
Jeg har et bud på 8000kr som jeg har takket ja til. Så auktionen er lukket indtil videre :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 14:01
Den nævnte Velodyne har faktisk et ret så avanceret kalibreringssystem, så det ville være synd at være uden mikrofonen. Men mon ikke en sådan kan købes i løs vægt hos importøren - som ejes af CSN Teknik. Man kan da sende ham en mail.Smile

Redigeret af Hother - 10-August-2013 kl. 14:10
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 17:02
Jeg sælger den til de 8000 til den køber der har skrevet til mig her på siden. Venter bare lige på at vi får aftalt det praktiske. Så er den afsat :)

Og ikke mere OT tak.
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 16:29
SOLGT!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu