Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Emne: salgsannoncer er kun til handel Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:27 |
Kan folk ikke lade være med at skrive i disse, hvis de ikke er interesserede i produktet. Man kan da være lige glad hvad et produkt koster, hvis man ikke vil købe.
Jeg har selv skrevet i disse, fordi en køber havde nogle spørgsmål. men så må køber selv oprette en ny tråd.
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:29 |
YES YES og YES!!!
Jeg er enig, hvis nogle skulle være i tvivl
Er man uenig i pris eller har noget at tilføje, så send en pb til sælger for dælen da.
Tilgengæld vil jeg så sige at, da jeg havde min reciever til salg, var der mange der skrev positivt om den uden at være intereseret i at købe den. Det havde jeg bestemt ikke noget imod Så positiv omtale synes jeg er ok, men det der med at prøve at skade ens salg synes jeg simpelthen er dårlig stil.
Redigeret af furious jt - 15-Oktober-2008 kl. 17:47
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:44 |
HØRT. det kunne være godt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:51 |
Det er muligt, at I synes det er irriterende, at andre brugere kan kommenterer på jeres salgstråde, men dette er nu engang et forum, altså tovejs kommunikation. Vi kan ikke moderere alt, desværre.
Hvis I ikke ønsker dette, vil jeg foreslå, at I benytter en annonceside, f.eks. dba.dk
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:54 |
Sandal skrev:
Det er muligt, at I synes det er irriterende, at andre brugere kan kommenterer på jeres salgstråde, men dette er nu engang et forum, altså tovejs kommunikation. Vi kan ikke moderere alt, desværre.
Hvis I ikke ønsker dette, vil jeg foreslå, at I benytter en annonceside, f.eks. dba.dk
|
så kan man vel også have lov til at sige, at man godt kunne tænke sig at det var sådan. at det så ikke kan blive det, er jo noget andet.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
furious jt
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:54 |
Sandal skrev:
|
Der er jo ingen grund til at blande moderator ind i det. Alle har vel nærmest lov til at skrive det de har lyst til, stort set.
Synes bare man skal tænke sig lidt om inden man skriver, og hvad man skriver i salgstråde.
Ser ikke denne tråd som et opråb til moderator om at gøre noget ved sagen, men nærmere et opråb til os brugere herinde, som skal respektere hinanden
Redigeret af furious jt - 15-Oktober-2008 kl. 17:57
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:56 |
flemming larsen skrev:
Så kan man vel også have lov til at sige, at man godt kunne tænke sig at det var sådan. At det så ikke kan blive det, er jo noget andet. |
Selvfølgelig må I det, men det fører bare ikke rigtig til noget 
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:57 |
det samme sker på bilgalleri, men der bliver man blæst ud hvis man nedgør prisen.
|
 |
Sandal
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 17:59 |
furious jt skrev:
Synes bare man skal tænke sig lidt om inden man skriver, og hvad man skriver i salgstråde. |
Helt enig, men det er desværre utopi at tro, at alle brugere tænker ens. Nogen afholder sig fra at kommentere, mens andre gør alt hvad de kan, for at ødelægge et salg.
Redigeret af Sandal - 15-Oktober-2008 kl. 18:00
|
|
 |
furious jt
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 18:00 |
Sandal skrev:
furious jt skrev:
Synes bare man skal tænke sig lidt om inden man skriver, og hvad man skriver i salgstråde. |
Helt enig, men det er desværre utopi at tro, at alle brugere tænker ens. Nogen afholder sig fra at kommentere,mens andre gør alt hvad de kan, for at ødelægge et salg.
|
Så gør mig til salgstråds-moderator. Så behøver folk ikke tænke sig om. Så bestemmer jeg. Absolute power... 
|
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 18:06 |
det kunne være fint Absolute power til furious jt
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 18:10 |
furious jt skrev:
Sandal skrev:
furious jt skrev:
Helt enig, men det er desværre utopi at tro, at alle brugere tænker ens. Nogen afholder sig fra at kommentere,mens andre gør alt hvad de kan, for at ødelægge et salg.
|
Så gør mig til salgstråds-moderator. Så behøver folk ikke tænke sig om. Så bestemmer jeg. Absolute power... 
|
så ville der jo aldrig blive solgt noget, du ville købe det hele selv.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |