|
Samle stationær selv? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg Googlede deres hjemmeside og kom ind på en oversigtsside uden moms. Og troede at det var de priser du syntes var rimelige. Når jeg Googler igen kommer jeg ind på en anden ovesigteside som rigtigt nok viser priserne incl moms. Men så syntes jeg ikke priserne er rimelige længere. Så du må undskylde min tidligere post. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Csell du har ret priserne er steget inden for den sidste mdr de var noget lavere sidst jeg kiggede priser derinde og da var der også windows 10 Incl!!
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Nikolajovich ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2017 Status: Offline Point: 18 |
Tak for de spændende nyheder, Carsten. Lyder godt! Jeg vil ihvertfald vente på gen 8
![]() |
|
![]() |
|
Nikolajovich ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2017 Status: Offline Point: 18 |
Tak, alt i alt, for alle de gode informationer. Synes det var et vildt indlæg om at lave gamercomputere så smart. Nu glæder jeg mig bare over at sønnen er blevet 9 år, så jeg kan game med ham, som i de gyldne dage på PC-cafeen med vennerne. FarCry, Company of Heroes og Fallout 4, here we come :) VH Nikolaj
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Intel har frigivet detaler on deres 8. generation CPU'er. Der er mere i sidste post i min trår her: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 25-September-2017 kl. 22:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |