|
Sammenkobling af TV og B&O Overtoure |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2012 kl. 18:55 |
Hej,
Julen nærmer sig og ligeså gør julegaver. Mine forældre har et B&O overtoure som er 10-12 år gammelt. Det skal gerne kobles sammen med deres nuværende tv, som kun har en optisk udgang. Jeg har derfor søgt efter convertere, og har fundet et par stykker. Udfordringen er dog at AUX porten på B&O'en allerede bruges af en pladespiller. Mit spørgsmål til jer, er derfor om I har nogle tips til hvordan jeg bedst kobler TV og anlæg sammen.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Først skal du have en DA converter på. De fås for ca. 400 kr. bla. hos AV-cables eller AV-connection. Dernæst skal du nok have fat på en switchbox til lyden, så der kan skiftes mellem pladespiller og Tv. En sådan switch kan også fås hos ovennævnte firmaer.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
marj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svaret.
Ved du om man kan bruge BEO4 fjernbetjening til at styre en sådan switchbox?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |