|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 21-April-2011 kl. 11:15 |
Pladsen på hylderne er ved at være trang, så jeg er ved at opbygge en NAS til at smide filmene på. I den forbindelse skal jeg bruge en media player, men du godeste en jungle
![]() Mit tv er et Panasonic TX-P50V10 og bd-afspilleren er Panasonic DMP-BD55. Kravene til media playeren er (foreløbig): 1) God billedkvalitet. Helst på linie med bd-55'eren om muligt. 2) Fuld support af både DVD- og BD-menuer Nu spørger jeg så: 1) Bør jeg stille andre og flere krav? 2) Hvad kan anbefales? På forhånd tak og god påske til alle Flemming |
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Har du tænkt på hvordan du vil have lyd og billed ud af din kommende media player?
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Jeg forestiller mig SMB eller NFS. Jeg går ud fra, at der ikke er nogen kvalitetsforskel på de to.
EDIT: Hov. Du skriver UD AF media player. Jeg vil da bruge HDMI. Er det ikke det man gør? Eller misforstår jeg dit spørgsmål? Redigeret af flemsehj - 21-April-2011 kl. 15:33 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der er mange muligheder
dune
popcorn hour osv den jeg har er ac ryan playon hd mini 2 http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B276969/cid/8238/refId/pricerunner_dk/ en meget lille boks som bruger cirka 8 watt ved afspilling bruger den selv via en nas og en bærbar som er trådløs den afpille fint alle HD lydformaterne over hdmi billedet er lige så godt som min oppo blu-ray afspiller, når det er HD 1080/24 klare den til ug afspiller fint direkte fra en blu-ray mappe så blu-ray fungere som var det en løs skrive ved så ikke om du vil lave dem om til iso eller mkv men det virker også ingen støj og den koster kun lidt over 800 kr et fund til de penge virker fint med min harmony one fjernbetjening Redigeret af xcardman - 21-April-2011 kl. 14:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Den er rigtig fin ud. Er det korrekt forstået, at "blu-ray fungere som var det en løs skrive" betyder fuld understøttelse af BD-menuer? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jep hvis ligger dem ind med anydvd
uden at ændre på noget
resultat samme billede HD lyden samt menu dem jeg har lagt, der starter filmen med samme så kan man vælge og lyd og undertekster, uden at skulle ind i dens menu ved hjælp at en menu på afspilleren så den vil starte meget hurtigere, end din pan bd55 afspilleren er også rimelig hurtig til at starte Redigeret af xcardman - 21-April-2011 kl. 15:49 |
|
![]() |
|
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=170&t=11932
Bokse der understøtter fulde bluray menuer koster meget mere end 800 kr, da der skal betales licens. Det samme gør sig gældende for DVD menu understøttelse og for HD lyd konvertering (Dolby). På min egen Popcorn Hour til 1800 kr kan man få vist rigtige DVD menuer, mens Bluray menuen blot er en liste visning over de m2ts streams, der findes inden i AVCHD strukturen. Det er brugbart og meget hurtigere end at starte en fuld Bluray Java menu - men det er ikke den fulde menu som trådstarter efterspørger. 1) Bør jeg stille andre og flere krav? JEg synes det vigtigste ved en god streamer udover understøttelse af alle formater, er præsentationsmulighederne. Det skal være en boks, der understøtter en ordentlig præsentation af dine film med IMDB beskrivelser, covers og kategoriseringsmuligheder. Det fede ved min egen afspiller er Network Media Jukebox. Det kører ikke super smooth og det er en evighed om at opdatere film info, så det er bestemt ikke den hellige gral i det henseende. Men ideen er tiptop og så er det indbygget i boksen modsat YAMJ og de andre HTML skins. Jeg kan ikke leve uden at kunne sortere efter dato, imdb rating, film type. At boxen selv finder alle covers og imdb beskrivelser er kun en bonus. Så find 1 med et ordentligt understøttet præsentationslag - det bliver man glad for i længden.
|
|
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
|
![]() |
|
bitnisse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Prøv denne side: iboum Den giver en godt overblik over ALLE media players på markedet. Har selv en SageTv HD300 og er godt tilfreds, men den understøtter ikke fulde BD menuer. Afspiller dog fint en BD rippet i fuld kvalitet. |
|
![]() |
|
![]() |
Super link. Tak for det. Er faldet over en Netgear Neo TV 550, som tilsyneladende både opfylder kravene OG får udmærkede anmeldelser i udlandet. Er der nogen herinde, der har erfaringer med den? |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Alle DUNE understøtter fuld menu på både DVD og BluRay.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
Jeg stod selv i den situation som du står i nu. Jeg ville også have menuerne skulle virke og alt skulle være som på disken.
Gjorde det med de første 200 skiver, i dag ripper jeg kun filmen for at spare plads, da jeg aldrig bruger menuerne. Har den gamle model af AC ryan mini, og er super glad for den, selv konen og vennernes børn kan finde ud af at bruge den. |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Den nye Xtreamer Ultra har features som XBMC og Boxee som er blandt de mest populære præsentations GUI. Og så har den en del øvrige features som de andre ikke har (kan køre ubuntu, windows osv.)
Selv har jeg en Popcorn Hour C200 som har fuld Bluray understøttelse og har NMJ jukeboksen som ganske rigtig er en smule langsom men den er stadig ny og i beta-version. Derudover kan du jo smide flere forskellige movie jukeboxes på den, inkl. en der faktisk fungerer direkte på boksen uden du skal forbi en PC hver gang du skal opdatere med nye film :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |