recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sammenligning af TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sammenligning af TV.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
medion18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér medion18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sammenligning af TV.
    Sendt: 16-Maj-2012 kl. 17:02

Hej alle sammen 

Jeg står og skal til at investere i et nyt tv og har udvalgt tre mulige kandidater, med store individuelle forskelle. 

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre jeres mening om, hvad i ville vælge. Dog med argumenter ud fra billede, design og funktionalitet mm. 

De tre tv er: 

Loewe connect id 46 

B&O Beovision 10-46 

Samsung ue55es8005 

Grunden til jeg vælger de tre er fordi jeg synes, at de dækker mange af mine krav. For at være ærligt har jeg en fordom i mit hoved, om at Samsung har det bedste billede, B & Os design er det flottest og at Loewe muligvis kan være den bedste blanding, dog uden at være sikker. 

Nedenfor har jeg beskrevet nogle mine forventninger/krav til anvendelse mm:

Passer til Afstanden fra tv-sofa på ca. 3- 3,5mtr. 

Design havde som førnævnt en betydning, da tv'et står i stuen. 

Derudover skal det primært bruges til at se film(hjemmebiografdelen er med harman kardon og JBL) og sport og her må dens billede gerne være rigtig godt. 

Hvad angår prisen, så vil jeg selvfølgelig ikke betale 35.000 ekstra kun pga. designet der skal billedet også være fantastisk og gerne de andre modeller overlegen.

Så jeg er spændt på at høre, hvilket et af de tre i ville anbefale, i må ligeledes gerne komme med andre bud. 

På forhånd tak

Mvh 

Kim

Redigeret af medion18 - 16-Maj-2012 kl. 17:02
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:33
Jeg ville nappe B&O modellen. Det er nok den der er bedst overall. Vil du fortsætte med andre produkter af samme mærke, får du en uovertruffen systemintegration.

Loewe er ikke rigtigt slået igennem i Danmark og det vil et evt salg om 4-8 år i høj grad bære præg af....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 22:23
Enig m KlausDM . Loewe er en lidt ukendt sørrelse. Hvorimod B&O - udover en typisk høj gensalgsværdi - er en af de ganske få LCD/LED som tangerer de bedste plasma på rå billedkvalitet . Hvis du kan leve med designet bør du måske afvente Flatpanels test af Panasonic VT50 . Meget tyder på, at det bliver markedets bedste billedperformer i 2012 - specielt mht film og sport . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
medion18 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-August-2007
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér medion18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 10:32
Okay, det vil jeg undersøge så.

Tak for god input ;-).

Mvh

Kim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu