|
Samspil mellem receiver og NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2013 kl. 14:01 |
Hej.
Jeg har fået mig en NAS (Synology DS214play), og vil have mine film og musik over på denne. Planen er så naturligvis at bruge NAS'en til at streame begge dele. Jeg har pt. en ældre Onkyo og nogle mindre surroundhøjtalere (se profil). Da jeg måske snart får en større stue, er jeg begyndt at kigge lidt på at opgradere mit setup, så jeg får et par gode gulvhøjtalere som fronter (af hensyn til musikafspilning). Dette vil naturligvis kræve en kraftigere receiver, og jeg er derfor begyndt at undersøge hvad der er muligheder. Her bliver jeg så opmærksom på, at de nyere receivere har DLNA funktioner. Er der en hjælpsom sjæl, der vil forklare hvilke muligheder dette helt nøjagtigt giver, og om der er noget særligt man skal være opmærksom på? Som jeg forestiller mig det, kan NAS og receiver connecte, og så kan man via en app på telefonen styre afspilningen af hhv. musik og 1080p video? Er det alle DLNA certificerede receivere der kan dette, eller kan der være begrænsninger på nogle af dem? På forhånd tak.
|
|
Hjemmebio/anlæg:
Sony 55" A80J Nvidia Shield TV Yamaha RX-V1073 XTZ 99.36 + Miller & Kreisel K5 Head-audio: Beyerdynamic DT1990 Pro S.M.S.L SP200 THX Khadas Tone Board |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |