recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 3106 - to tråde i een -opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 3106 - to tråde i een -opdatering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
youdontsee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 3106 - to tråde i een -opdatering
    Sendt: 10-August-2009 kl. 08:39
Egentlig vil jeg bare sige stort tak for al den hjælp, der er at hente i dette forum. At jeg så starter en tråd skyldes, at jeg forleden fik en Samsung 3106 ind ad døren.

Psykisk var jeg forberedt på, at den sikkert ikke ville virke med det samme. Ja, jeg skriver sgu "psykisk", da man jo kan få delirium af ting der ikke virker. Som forholdsvis flittig læser her er man dog forberedt på, at der kan opstår indtil flere problemer.

Og ganske rigtigt: Boxen ville ikke opdateres. Error 22. Af uransalige årsager ringede jeg til yousee, fik en venlig kvinde i røret, der havde indtil flere bud på en løsning. Nogle af dem står i trådene nedenunder. Da hun til sidst foreslog teknikerbesøg måtte jeg sige, at jeg lige ville studere nærmere i recordere dk :) Og efter endnu en halv eller hel time kom jeg så frem til pil op/pil ned-løsningen. Og vupti :)

Jeg gætter på, at der intet endegyldigt kan siges om hvilken metode, der er den bedste. Derfor har jeg valgt at henlede opmærksomheden på de tråde, der mest indgående diskuterer diverse løsninger:

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42041& PN=2&TPN=1

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57721& PN=2&TPN=1
Panasonic TX-32LZD85
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu