recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 3106
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 3106

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mesinge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Juli-2005
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 3106
    Sendt: 23-December-2009 kl. 10:50
Nogen der ved
om Samsung 3106 fra yousee virker på andet end yousee

vores lokale net (nef) er begyndt at sende i dvb-c
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2009 kl. 13:35
Hvis det drejer sig om NEF-fonden på Nordøstfyn skriver man sådan i en pressemeddelelse:
....

Til gengæld fik alle kunder efterfølgende et digitalt spejl, som supplement til vor analoge signaler på såvel Lille som Stor tv-pakke.

Hvilket betyder at tv-modtagere med DVB-C modtager, som typisk findes i nye fladskærme, kan udnytte det nye signal.

Det er muligt at få yderligere oplysninger på www.nef.dk under kundeservice eller på telefon 63 32 11 00.

Det er forbløffende at der ikke skrives mere udførligt om hvad kunderne kan og skal gøre. Der nævnes intet om MPEG2 og MPEG4 eller om eventuelle HD-kanaler, fx DR HD.

Hvis dit tv ikke har en indbygget DVB-C tuner, kan du formentlig uden videre bruge en modtagerboks fra YouSee. Men jeg ville sætte mig i forbindelse med deres kundeservice og bede om supplerende oplysninger. Det ville også være passende i disse internettider at de skrev noget mere om sagen på deres hjemmeside.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu