|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Jens0791 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Dnmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg sidder præcist midt for. Konen en meter til halvanden ved siden af mig...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hun vil så få ulempen af et ringere billede, end det du sidder og ser...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er også nok til en forringelse i billedet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jens0791 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Sted: Dnmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Okay.. Efter et par dage i tænkeboksen er jeg nok ude i at Sonys stilrene design mest er noget for os (læs: hende) og Vasifs omtale af menuen lyder som noget vi kan overse.
Om det skal være den tidligere nævnte 32" eller en tand større er det springende punkt pt.
Er der nogen der har nogen præferencer vedr. denne: http://www.shg.dk/Fladskaerms-TV/Sony-37-LCD-TV-KDL-37EX402-2203718.html
Eller noget tilsvarende I hellere vil anbefale? På forhånd tak..
Jens
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Det skal være EX500-Serien eller højere. Ellers kan du lige så godt købe et billigt Samsung. Hellere en mindre skærm med god billedkvalitet, end en større skærm, som er væsentlig ringere. Redigeret af vasif - 18-Maj-2010 kl. 19:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |