|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 10-August-2009 kl. 11:26 |
Jeg står og skal anskaffe en 32" fladskærm - vigtigst er naturligvis pris og samspil med mit Yousee CAM-kort med Canal+ pakken. Jeg har kigget på denne http://www.pricerunner.dk/pl/2-1218834/TV/Samsung-LE-32B530P 7-Sammenlign-Priser men er i tvivl om DVB-C tuneren fungerer med det danske kabel-tv net. Er der nogen der kan oplyse mig om dette? Ligeledes modtages tip om andre mærker/modeller også gerne. På forhånd tak Tankpasseren |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Elgiganten har i denne uge en Samsung til 2799 der understøtter CVB T og CMPEG og MPEG4, skulle være boxer godkendt: http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/LE32B355WXXE/sa msung-32-lcd-tv Hvordan billedet er, aner det ikke, men billigt er det. |
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Tak for hurtigt svar - grunden til at jeg egentligt kiggede på b5-modellen er 1080p. Godt nok ikke det vilde på en 32", men læste en anmeldelse af b4-modellen, som godt kunne have lidt knas med skaleringen af full-hd materiale til skærmens hd-ready opløsning. Muligvis b3-modellen lider af samme sygdom. |
|
![]() |
|
optimist ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Tankpasser
Har købt for ca 2 uger siden et Samsung LE-32B530P7 Det er boxer godkendt. MVH MICHAEL |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Michael
Er tv'et købt hos Getmore? Når det er Boxer godkendt, betyder det så at det spiller fint sammen med CAM-modul og Yousee digital kort? /Tankpasseren
|
|
![]() |
|
optimist ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Tankpasser
Jeg har ikke cam-modul eller yousee Kan ej svare på dine spørgsmål. Men mon ikke at det passer sammen? Mit er købt i føtax ca 3995.- MVH michael ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |