|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Ais1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 10-Juli-2006 kl. 23:19 |
Hi All
Jeg har et lille problem med mit Samsung M61 - Lige meget om jeg ser DVD (via scart) eller TV så får personer på skærmen nogle gange nogle orange pletter i ansigtet?? - Jeg har prøvet ALLE mulige og umulige indstillinger uden held! Er der nogle der har et godt til til hvordan jeg fjerne dem? ps. jeg har prøvet at skifte indstillinger på min DVD også (en Sony DVP 905) så signalet både er med og uden RGB. Håber virkelig at der er en der har en løsning :) |
|
Ais out
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Der er en aktiv tråd igang om et lignende farveproblem på Samsungs nye plasma tv(-uden at jeg tror på,at der skulle være en sammenhæng) . Her har en bruger dokumenteret fejlen m et rigtigt godt digitalfoto.Hvis du har mulighed for dette ,så er det absolut den bedste måde,at "beskrive" en fejlen på. |
|
![]() |
|
Ais1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Har lige prøvet at søge i forum'et uden held - har du mulighed for at poste
et link direkte til tråden? |
|
Ais out
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Selve billedet er i dette forum på side 9 : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40088&P N=1 Redigeret af Lennon - 11-Juli-2006 kl. 00:14 |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige tjekket de billeder men det er ikke det problem jeg døjer med.. Jeg prøver at tage nogle billeder af det når jeg kommer hjem i aften! |
|
Ais out
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg endlig fikset de billeder
Her ses de orange plettet tydeligt ![]() Nogle der har en løsning? |
|
Ais out
|
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der har en løsning?
|
|
Ais out
|
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Der er vist kun en løsning nemlig den man ikke gider høre; Det skal til rep eller ombyttes...
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er godt træt af Samsung (det er 3. skærm jeg har) så jeg tror det bliver
en philips 9731'er.. Den første samsung jeg havde (en 32m51) blev ombyttet pga pixelfejl - så fik jeg en 61'er med pixelfejl og nu det her...! |
|
Ais out
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Det ville være mærkeligt hvis du synes andet
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ro på nu, ikke så hastigt "torpedo", der skal ikke bides hovedet af nogen her i forummet, JVC er et udemærket produkt, lige som Panasonic, som absolut også kan anbefales. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |