recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 32N71 vs. Philips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 32N71 vs. Philips

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claust Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 372
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 32N71 vs. Philips
    Sendt: 16-September-2007 kl. 10:51

Jeg har et Samsung LE-32N71BX i soveværelset, som sønnen nu får lov at overtage til drengeværelset - og så skal jeg have fundet en afløser.

Jeg har ikke været specielt imponeret af Samsung' en, bevares, billedet er da fint, men der er ikke meget sortniveau i det, og betjeningen er håbløs.

Jeg har derfor et ønske om et Philips i samme størrelse og i den billigere ende (det er jo soveværelset...). Jeg har Philips i stuen (i den dyrere ende se'føli ;-) ), og synes det ville være nemt med ca. samme betjening da jeg ved at det fungerer..

Jeg har ikke brug for kortlæser eller andre gimmicks...

Jeg har kig på et der hedder 32PFL5322, men er i tvivl, om det er et skridt NED i forhold til Samsungen, eller? På papiret har den lidt bedre respons og kontrast, men den er noget billigere end Samsung' en, og det forvirrer mig lidt ;-) Philips plejer ikke at være billigere end Samsung på et tilsvarende TV...

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu