|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
GzUnit ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Herlev Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 21-April-2007 kl. 15:02 |
Hej alle Jeg er i dag kommet lidt i et dilemma da jeg har siddet og kigget på de nye samsung modeller. Jeg har allerede bestilt ovenstående toshiba model, men er nu blevet i tvivl om jeg skal købe samsungen i stedet. Jeg har endnu ikke set toshibaen i live, men efter at have læst meget op på den og synes den tidligere model var lige noget for mig, besluttede jeg mig for at det skulle være den. Men så igår var jeg i hifi-klubben og så den nye samsung R-serie, og lad os bare sige jeg blev ret vild med den. Farverne, designet og det hele var bare lige mig Nu er jeg meget tæt på at slette min ordre på toshibaen og bestille samsungen, og mangler måske lidt bekræftelse på at det er et bedre valg |
|
![]() |
|
GzUnit ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Herlev Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Kan se at samsungen er med dvb-t. Vil det have nogen betydning når jeg har kabeltv og selector? Altså det er vel ikke nogen ulempe at have digital tuner?
|
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet en pris på 6600,- kr. leveret fra england, men tænker lidt på hvis der i tilfælde af fejl og reperationer ville være noget besværligt at sende det til england, og jeg ville vel stå for fragtomk. ? I sverige har jeg fundet det til 7600,- leveret, så jeg tænker på om det bedre kunne betale sig at købe derfra Redigeret af GzUnit - 21-April-2007 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
![]() |
nå men har besluttet mig for en samsung.
|
|
![]() |
|
Poor Leno ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
skriver du med dig selv? Jeg har lige købt Samsung 32R86 og er meget tilfreds med mit hvor har du så bestilt det? og hvad pris? |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe det ser sådan ud Jeg venter lige på at høre fra den svenske shop, men det blir højst sandsynligt derfra jeg bestiller, til 7500,- for R87'eren. |
|
![]() |
|
JAP2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Du kan få R87 i Tape Connection for 7000.- Kr.
|
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld, det er R88
|
|
![]() |
|
![]() |
Ka bedst li designet på 87'eren men måske jeg lige sku se på den du siger inde butikken. Ved du om de har den i deres butik i kbh? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, det ved jeg desværre ikke om de har.
|
|
![]() |
|
![]() |
Et lille spørgsmål. Jeg har set på hifipriser dette, samsung LE32R81B: Den er ikke på den danske samsung hjemmeside, men på den tyske. Mit spørgsmål er så om der er nogen anden forskel end designet i forhold til R86,87 og 88 serien? Synes nemlig ikke jeg har kunne se nogen forskel på de angiven specifikationer. Redigeret af GzUnit - 26-April-2007 kl. 00:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |