|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jason E ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 12-September-2006 kl. 11:59 |
Hej Ja så skriver jeg igen. Sidst jeg skrev angående LCD og Plasma fik i mig overbevist om at jeg skulle gå efter en plasmaskærm og at Panasonic PV60 var et godt bud. Nu har jeg set det fysisk og blev positivt overrasket. MEN - jeg syntes ikke det er så pænt rent designmæssigt set iforhold til nogle af Samsungs modeller. Ved godt at der er billedkvaliteten der er det væsenligste, men et cool design ville nu også være fedt! Derfor har jeg søgt lidt omkring og fundet Samsungs PS-42Q7H... - Er der nogen der kender den skærm og kan sige om det er en kvalitet der er værd at se på? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
ihhhh... altså, om det er kvalitet der er værd at se på
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Jason E ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hvad er den største forskel på Samsungs Q7 og Panasonic PV60? og hvorfor er den så ringe? |
|
![]() |
|
kgpedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Prøv at checke dette link, så må du danne din egen mening: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40088&K W=ps42q7h
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12433 |
![]() |
PV60 har bedre tilslutningsmuligheder. Mere Scart og HDMI er altid nyttigt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har læst nogle links, men det lyder da ikke til at der er KÆMPE forskel. PV60 vinder, men folk er vist mest nervøs for den elektroniske kvalitet - skal det holde mig væk for Samsungs model?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Så køb en Pana. pv600
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Nu skal jeg prøve at være lidt seriøs. Jeg mener bestemt ikke at du skal være bange for at købe Samsung plasma. I min familie og omgangskreds er der 6 personer der har det tv du spørger om. Og alle er meget tilfredse med deres Samsung. TV´et indeholder en "motion funktion", som er ret værdiløs og overflødig. Bevægelser af alle karaktere fremkommer perfekt. Farvegengivelse er flot og naturlig. Som du kan se på min "underskrift" har jeg selv et Samsung Plasma. Mit TV er vel nærmest forgængeren til den nuværende 7-serie, og jeg er hyper tilfreds. Held og lykke med dit valg. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
PV60 er det åbenlyse valg, men Q7 det designmæssige valg - ville bare gerne sikre at jeg ikke køber "katten i sækken" hvis jeg vælger Q7! Men det er vist et spørgsmål om at tage en beslutning og føre det ud i livet. Men tak for jeres feedback.... |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12433 |
![]() |
Det ville selvfølgelig være bedst, at se begge TV IRL, og så beslutte
med dig selv, om forskellen i billedkvalitet er vigtig for dig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen du godeste, har Jason ikke set de 2 TV´er.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har set PV60 men ikke Q7 endnu, det sker i eftermiddag. Ville bare ikke have besværet hvis ikke samsung var noget der kan bruges. Men den endelige beslutning skal tages idag når jeg har set Q7. Hvis den lever op til mine forventninger mht. billedkvalitet, så bliver det klart Samsung - de kan altså bare noget med deres design og slår efter min mening PV60 med flere længder. Fedt at høre jeres meninger, det har virkeligt været en stor hjælp - det er utroligt svært når man ikke selv er så meget inde i de forskellige skærme...! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |