recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 42" plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 42" plasma

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 14:19
O.K-men lad nu være med at købe den i Samsung Store...ikk`?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 14:20

Det er bare i orden Jason. Du bliver ikke skuffet, men det er stadig en god ide at medtage en af dine egne DVD´er, og gerne én med noget action, så du kan checke billedkvalitet også i hurtige bevægelser.

Endnu engang god fornøjelse

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 18:07
Hej Jason - hvilket tv valgte du så? Jeg er ikke spor nysgerig?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jason E Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 22:50
Det bliver Samsung Q7
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 00:10

Husk,at checke den godt igennem indenfor returperioden ! !

MinQ7 havde farvefejl - fænomenet "Dansende pixels" .

Ses bedst i dårligt belyste sekvenser,hvor farver kan "splatte" ud i nogle plamager der lissom står og pulserer i størrelse !

Byttede min Q7 til en Pana600,som tilsyneladende er fejlfri,

Held og lykke !

Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: Horsens, DK
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 08:50
har osse bestilt et Q7H - det ser simpelthen for fedt ud på væggen, hvor PV60 er direkte grim - nu håber jeg så at billedkvaliteten osse er rimelig...
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 15:24
Selvom du har valgt vil jeg godt lige indskyde at det nye 9. generations panel fra Panasonic bruger en ny type gas så indbrænding skulle være på højde med CRT. RET vigtig detalje efter min mening. ( du er sefølig klar over at der også er en luxux udgave  PV600 med pænere design ).

Efter 3 måneder + med mit 50PX600 har jeg ikke set skyggen af indbrænding, selvom kanal logos står i timevis.

Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 19:31

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Selvom du har valgt vil jeg godt lige indskyde at det nye 9. generations panel fra Panasonic bruger en ny type gas så indbrænding skulle være på højde med CRT. RET vigtig detalje efter min mening. ( du er sefølig klar over at der også er en luxux udgave  PV600 med pænere design ).

Efter 3 måneder + med mit 50PX600 har jeg ikke set skyggen af indbrænding, selvom kanal logos står i timevis.

Det er muligt det er blevet bedre - men pana har ikke løst problemet 100%!

Jeg har en kollega som "glemte" sit pv60 på text-tv et par timer, han havde længe fornøjelse af et stort tv2 logo i venstre hjørne. Det forsvandt dog over tid!

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af HisLogin HisLogin skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Det er muligt det er blevet bedre - men pana har ikke løst problemet 100%!

Jeg har en kollega som "glemte" sit pv60 på text-tv et par timer, han havde længe fornøjelse af et stort tv2 logo i venstre hjørne. Det forsvandt dog over tid!

Enig - det varer nok nogle år før man har løst dette problem 100%. Men hvis det holder hvad Panasonic lover, med kontrast og lys er sat korrekt naturligvis, er det helt ok med mig. Tror gerne at man hurtig kan få indbrænding hvis lys og kontrast er sat på max.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu